MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

HELLO 2013 :)


Assalammualaikum. Tk sangka pejam celik pejam celik, dah masuk tahun 2013. Most memory yang aku lalui sepanjang tahun 2012. Ada yang best , ada yang tak best. Tapi cuti ni tak best sebab tak dpat pergi jalan-jalan mana-mana. Haha.. pergi i-city je :/ korang mesti pergi merata-rata tempat yang best kan ? untunglah ! :/ jelous .

Now dah 2013. Buka buku baru. Hope tahun ni much better than dulu. Tahun baru mesti ada azam baru. Aku ? Azam aku ? Belum pernah terfikir sih kayaknya. Haha.. Tapi, i hope, pelajaran aku akan meningkat. Hope dapat masuk kelass akaun. Hope dapat mlancong ngan familyy ke tempat yang best dan yang tak pernah pergi. Hope semua benda-benda yang elok jadi untuk tahun 2013 ni.
#Best memories of 2012 :
~Dapat kawan baru
~ Dapat kawan yang memahami
~ Pelajaran improve
~ Sambut birthday Ain & Syifaa kat rumah aku.
~ Kawan-kawan buad surprise birthday
~ and all about them ! :D

HAVE A GOOD TIME ON 2013. :*