MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

4 Aset :3

Assalammualaikum.
HMM, Tahun ni aku dapat masuk kelas akaun. I'm happy actually :D Masa first-first sekolah dapat masuk kelas 4 Korporat. Like that lah. Pastu cikgu kata boleh mohon buat rayuan tukar kelas. Aku tak buat rayuan tukar kelas sebab rasa macam okay je duduk kelas tu. Cikgu semua best-best. Tapi-tapi budak kelas tu membosankan lah *sorry* hoho. Lepastu tak semalam (khamis)  cikgu Jai datang bagitahu siapa yang dapat tukar kelas Sains. Tapi Syifaa ngan Ain tak dapat. Kesian dorang :'( Tapi aku rasa bila masuk U nanti boleh amik course sains kot. I think so. Tunggu je kay korangg :) K sambung . Lepas cikgu pergi dari kelas kitorang, cikgu datang balik, cikgu kata ada lagi 4 orang naik kelas. Aku mula mula fikir Syifaa dapat. Tapi tetiba aku tersenarai dalam 4 orang yang masuk kelas aset. Tetiba blurr :/ Bila masa pulak aku buat permohonan tukar kelas -__- Jadi macam orang taktahu apa-apa. Sedih gila nak tinggalkan kelas sebab tak sama kelas dengan Pika ngan Syifaa pastu tak dapat tengok selalu budak handsome tu. HAHAHAHA. Handsome gila sampai ramai budak perempuan lalu lalang kelas tu *macam takda kerja lain -__-* , tapi perangai dia macam HMMMM :/  Tapi dalam masa yang sama aku gembira masuk kelas 4 Aset sebab aku tak perlu duduk dengan SHE lagi dan aku duduk kelas sama dengan Hanis. Masa paling ditunggu-tunggu dri awal tahun haritu. HAHA XD . Tapi kalau kitorang duduk kelas sama, mesti mak ayah aku membandingkan aku ngan dia. Tak suka tak suka >< Masa aku bagitahu Hanis aku masuk kelas Aset, dia marah marah aku. HEKH betul kau ni. Bukan aku yang mohon nak masuk kelas tu yea nenek XD.
       Harini aku masuk kelas Aset terus. Mula mula masuk, main letak beg macam tu je. Pastu merayap. Hahah . Terbaik (Y) Cikgu lambat masuk. kitorang makan karamel kastard *betulke* yang Hanis buat. Sedap ... tapi agak manis. HOHO. Lepastu waktu PJ. Cikgu PJ kelas 4 Aset lagi best dari 4Korporat lah. Hahaha. Cikgu tu semangat sukan. Happy je. Tadi buat bangkit tubi 50 kali ngan main gelung rotan. AKU TAK RETI MAINN ! >< HAHA . Malu je main goyang-2kan punggung. HAHA . What The __ :3 MENYAKAI. Lepas dah habis waktu PJ, masuk kelas belajar MATH MODE. The moment is bila apa yang dorang belajar, kitorang tak belajar lagi. Dorang dah sampai akhir bab 2 , tapi kitorang yang kelas korporat ni, bab 2 pun belum masuk. Cikgu Affendi terus ajar bab 6. Agak pening masa cikgu ajar tadi. Banyak kali aku tanya AISYAH. Kesian dia. Hoho. Dahlah bab 2 tu aku tak faham sangat dan minggu depan cikgu buat Ujian Topikall. HUMMPHH :/ Apa yang aku nak jawab. HAHA ><
       Lepas tu, subjek ADD MATH. Pun tak belajar lagi ! Masa kat kelas korporat haritu, cikgu baru masuk 2 kali -_-. Tapi masa belajar ADD MATH tadi takdalah sesusah mana sepertu yang diwar-warkan. Ambil masa jugak suruh Aisyah ajar. Haha. Dan lagi satu, minggu depan pun cikgu buat Ujian Topikal untuk ADDMATH. HUMPPHH :// Aisyah kata kelas Aset banyak Homework. HORHORHORG. Kat kelas Korporat haritu pun, homework tak banyak sangat. Apa yang menyusahkan bila tukar kelas ialah kena minta  or bayar apa-apa yang kita daftar kat cikgu kelas sebelum ni. SO MENYUSAHKAN. Malas betul aku nak buat kerja semua ni. HMM, macam-macam lah. Apalah yang akan berlaku minggu depan. Boleh atasi tak. HAHA *ayat nak bagus je :P* K lah , aku rasa sampai sini je. Assalammualaikum :3