MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Them :<


Assalammualaikum,
Selama cuti ni, aku jarang contact member-member aku, Why? Sebab aku nothing to say dengan dorang.. Biasanya bila aku online, banyak gila topik yang dorang  cakapkan. Aku nak join,  tapi aku tak faham apa-apa yang korang cakapkan. Aku baca conversation korang kat facebook. ada yang kelakar, ada yang sedih., ada part yang korang gaduh..... Tapi aku tak tahu apa-apa . Bila aku tanya kenapa , apa yang terjadi,  tiada siapa yang nak cerita kat aku. Terasa tahu takkk. Maybe korang fikir , aku taknak tahu apa-apa pasal  korang. Eh , tidaklah !  Bila aku online je, aku usha profil facebook korang, twitter korang. Rindu korang  tahu tak ! Korang pun malas nak layan aku je aku tengok , ye ke ? Ain pun taknak share result ngan aku. .Harini   29 Disember,  lagi berapa hari je nak sekolah. Aku harap kita semua masih berkawan dan tak berpecah walaupun berlainan kelas.  Okaylah, sampai sini saja. Bye.