MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

End of the 2012.

Assalamualaikum,
Lamanya aku tak update. Banyak sangat sebab tak boleh update. Laptop aku buad masalah. K first, about result PMR haritu boleh-boleh je lah. Dapat 3A2B3C. Sekurang kurangnya yang aku target 'A' semuanya dapat.
BAHASA MELAYU : A
BAHASA INGGERIS : C
MATHEMATIC : A
SCIENCE : B
SEJARAH : B
GEOGRAFI : C
KHB PERDAGANGAN : C
AGAMA ISLAM : A

Kalau korang mesti dapat present from makayah kan ? Aku tak dapat pun, sedihh :/ Tapi tapi , semalam makcik aku bagi hadiah jeans Levi's . Mahal kot, first time merasa pakai jeans mahal. HAHA :D

2012, banyak kenangan yang best dan tak best tahun ni. Dapat kawan baru, daripada periksa tak pernah dapat A , PMR kalinii daapat 3A, dan banyak lagilah. Thun depan masuk tingkatan 4. MAKK! Seramm, masuk kelas apalah tahun depan.. Hopefully dapat kelas yang 'WOW' gitu. Hope tahun depann lebih baik daripda tahun ini . InsyaAllah :) Oklah sampai sini je. Bye.