MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

I am nothing

Hi , Assalammualaikum.
Lama kan empunya blog ni tak update.Over malas nak buka sebab laptop macam haram. Baru-baru ni aku dapat netbook 1Malaysia :) Bolehlah aku guna selalu. Kalau rasa perlu je lah. Eh-eh ujian bulanan 1 aku dah meningkat daripada tahun lepas. Hanya mampu senyum sendiri . Walaupun tidak sebagus mana , hanya dapat 1A3B3C1D tetap bersyukur. Aku berharap sangat supaya dari periksa ke periksa yang akan datang akan meningkat markah aku. NO MORE TURUN . Faham ? 

      Blog aku dah tukar layout . Malas dah nak guna yang wow wow . Overdoss . Update pun harap . Title 'I AM NOTHING' ni  ntahlah, terasa macam aku ni tak ada apa-apa yang nak dibanggakan. Aku terasa kawan-kawan aku semakin menjauh, semakin taknak kawan dengan aku lagi. Especially , hamba Allah tu. Dia macam .. pandang rendah kat aku .. means, bila aku cakap ngan dia, dia macam nak taknak cakap ngan aku. Berbeza dengan dulu , apa-apa je mesti cakap ngan aku. aku update ni bukan apa, aku anggap blog aku ni diari aku macam yang kau selalu bawa merata-rata tu. Dulu bila aku minta kau punya diari, mesti kau kasi. sekarang ? aku hanya mampu melihat cover diari kau yang 'lawa' tu saje. Aku rasa ini bukan aku bila aku bersama keluarga aku , tapi bila gan kawan-kawan baik aku , aku senang  saja nak menangis. Aku tak tahu kenapa , tapi ini lah aku . Okay sampai sini je lah . Saja nak meluahkan perasaan . Bye

No comments: