MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Happy Holiday.

Hai, Assalammualaikum ;)
Aku rasa macam aku update blog sebulan sekali je kan . Anggukk ;) Exam dah habis ;)
Exam dah habis ni ,
Belum merdeka lagi,
PMR sedang menanti,
Oh macam mana lah ni,
Okay tak ada kerja buat pantun ;P Bosan ni tahu tak . Markah exam dah dapat sikit. Takde "A" okay. Ada B,C dan D saja . Tu pun 60 lebih je . Tahun ni memelik pulak grednya,, 65% ke bawah grednya 'C' . Susah lah nak dapat B nanti . Err , Insya-Allah boleh. Math aku  'D', naik sikit dari tahun lepas daripada 'E' . Aku puas hati dengan markah sains aku yang naik gila gila, daripada 39% je tahun lepas naik 68% . Aku tak pandai tapi aku kekal puas hati dengan markah aku kecuali math .< Mintak-mintak skor aku akan sentiasa meningkat dari exam ke exam yang akan datang.

Okay, holiday ni korang ke mana? Balik kampung ? Hati-hati di jalan raya ya . Aku tak balik kampung kot. Ayah aku tak bagi tahu apa-apa pun. Tadi aku tengok status budak ni kat facebook tahu, dia kata " sekolah bosan , cuti pun bosan , apa nak buat ni " Pastu ada orang komen. "Kalau kuar mesti tak bosan" . Meh tegur sikit. Sekolah tempat kau belajar. Eh belajar bosan sangat ke ? Keluar tak bosan ? Eh kejap-kejap . Dah sedia for PMR belum ? Kau nak keluar merata . Ntah dah belajar ke belum . Baik kau datang kelas tambahan kat sekolah. Lagi best. Boleh jumpa kawan-kawan , pastu belajar sama-sama. Kan banyak faedahnya :) K stop --' Aku pandai tegur orang , tapi ntah buat ke tidak :P

K, sambung about holiday. sesiapa yang balik kampung tu best lah. Untunglah ramai sepupu satu kepala. Haha. Aku ? Aku lah budak yang paling tua kat situ , sepupu aku semua budak kecik . Tak beshh. Jelousnya bila aku dengar orang cerita pasal sepupu mereka . Yang pergi bercuti tu , untunglah dapat jalan-jalan ngan family. Aku ? Makayah kerja ;( Eh biarlah , lagi tenteram duduk rumah daripada ke tempat-tempat lain. *tipujeni* Haha. Okaylah . I'll stop here. Hope we'll meet again, bye :D

No comments: