MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Post 289 - Tukar warna ;)

Hai ,
lama aku tak update kan. Malas lah --' .hihi . okay . semalam aku tukar kaler blog ni . haritu warna kelabu kan ? bosan je .. huhuh . sekarang warna hitam purple . amacam best tak ? aku rase macam best je .hohoh .. Okay sekarang kita review ape yang aku ubah ..

SIDEBAR 


tengok . warna purple kan . lawa lah ♥ .. hihi . lama da carik macam mane nak buat .. akhirnya dapat juga ♥ . tengok gambar aku . ade rupa aku tak . haha . lawa gila lah . siape pulak lah photographer nye kan .hihi . mesti 
bangga orang tu .hohoh ♥. 


MAIN BODY


Tak ada apa -apa perubahan pun . tetap yang sama cuma tukar footer dan warna je .. pastu tambah underline ni . nak ? pergi tengok tutor kak una . ape link ? pergi ke bahagian credit section .


HEADER 


Sebenarnya yang lekat lekat kat body tu aku ikut idea muazz . yang lain lain tu idea aku lah . hoho . 


Nota :
Tukang jadi pengomen boleh ?? Sila tekan bende kat atas shoutmix tu . WAJIB .wajib lah sangat kan , hihih . k lah . sampai sini jea :)

5 comments:

Syifaa Domo said...

cantek :)

faqihahhusni said...

WAAAH! OHSEM gilaaa blog ni!

yaya said...

blog makin lawa ohh ! :D

nieysa:) said...

im purple addicted <3 HAHA
btw, selalu singgah blog chumill niew (: sukee .

AAZ ♥ said...

nice dude :) impressed !