MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Pemenang Contest Blog Comel Cantik Kemas

Okay . Hye . Ssepatutnya habis contest ni 8 september haritu . sekarang 24/9 .. baru nak umum :P haha . sorry lahhh . Malas nak checkk . huhu . Hadiahnya aku tak pasti bagi bila . kene tunggu . belum beli lagi :D

Okay ., aku terjumpa 8 yang terbaik dan aku tengok lagi sekali antara 8 orang tu .. 2 orang je yang paling terbaik lah -bak kata cerita boboiboy- tapi yang malangnye hadiah khas untuk satu pemenang je ... yang tak bertuah tu .. huh sorry lah .. ni Nurin Hanani .. tapi serious blog awak lawa , kemas dan comel <3 Tapi yang lebih menepati cita rasa saya .....

Jeng ..
Ke ... 
Baaa ... 
Waaaa ..... 
Jangaaaa ..
Teerr...
Koo.....
Jo...t..........


Serious blog awak lawa pada keseluruhan blog  , kemas pada bahagian sidebar dan semestinya comel di bahagian header .. memang tempat yang selalu aku tengok kalau aku singgah blog orang , yang macam ni memangg hebat..  FOr Nur Nafizah Rahim , Nanti PM saya okay . FB saja :D 
facebook.com/ariesadaniea

Sampai sini saja . yang tak menang bukan beerti kalah . blog korang korang pun lawa <3

3 comments:

Naf.design said...

Thank dania <3

Nurin Hannani said...

Congrats to Naf . And tyvm to Dania sebab buat kontest ni .

Anonymous said...

oh, tahniah kepada pemenang :)