MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Port Dickson ! :D



hey . Port Dickson . I'm coming !! woo . first time aku kat post dickson niyy , menginap sini woo . 3 hari 2 malam .. huhu . mandi laut lah kau puas-puas dania . depan apartment yang kitorang menginap tu ada kolam jugakk . berendam situ lah kitorang lepas mandi laut :P kitorang duduk dekat apartment tempat polis punya. sebab apa ? sebab bapak aku polis lahh . huhu . harini belum sampai dekat bandar dia lagi . hihi . biasa-biasa je . esok nak bejalan-jalan . first day , relax lah dulu . penat carik tempat . tu pun tadi salah jalan .. haha . nasib baik sampai jugak dekat port dickson niy . nak aku post gambar tak ?? aduhh . gambar tu dekat camera . wire USB pulak tak bawakk . so sorryy :) dah balik KL nanti aku post gambar , okelahh kawan-2 semua , mama papa I pulak nak guna ini laptop , mahu buka mereka punya FB juga lah . kacau je. hihi . esok aku post lagi apa yang dah jadi esoknya okey :D . -  1 JUN 2011 -

No comments: