MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Bosan cuti ni .

hyee . korang . happy holidayy . apa yang korang rasa bila dapat tahu kita akan bercuti ? mesti korang akan cakap yeayy ! cuti . seronok lah kau kan .. tapi ada juga yang akan cakap . hurmm . cuti ? bosan gila duduk rumah . hah . tahu takpe . bosan gila duduk rumah . dah lah duduk kampung ni tak buat apa-apa. If ada cousin kan best . means [cousin yang sebaya ngan aku] . tapi cousin-cousin aku semua budak-budak bawah aku . darjah 1 ke bawahh . korang mesti best kan kalau balik kampung . ada cousin yang sebaya ngan korang . bila kawan-kawan aku cakap pasal cousin dorangg . hati aku kataa . hurrmm ... jelousnya ngan dorang niyy . aku melayan makcik-makcik aku je la .. jadi orang dewasa pulak aku . cuti ni aku rasa duduk rumah je ..pastu pergi kenduri kahwin . tadi pun aku pergi 2 kenduri . bukan buat apa pun kat sana . pergi pun just makan nasi minyak dorang . huh . ada lagi ke nanti ? gemok aku nanti karang . taknak naik berat badan ! still macam sekarang je lah.. hoho .. hurmm . aku rasa sampai sini je . dah ngantukk .bye bye .. 

aku letak lagu cinta muka buku by kak najwa latif . akak dah popular . hee . best kann.

No comments: