MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Omegle.com

hai hai .. nak tahu ape kaitannya dengan tajuk dekat atas tu ? ni berkaitan dengan web www.omegle.com .. sebenarnya tak ada masalah dengan web tu . best tau chat-chat dengan orang-orang dekat www.omegle.com .. mula-mula aku kenal dengan orang canada . pastu kenal dengan orang hongkong .. pastu orang philipine . memang best kenal dengan orang luar .. boleh lah main speaking-speaking dengan orang luar kan ? lepas aku chat dengan orang philipine,  chat dengan orang indonesia pulak .. orang indonesia ni perempuan . mulut tak tahu nak jaga ! chat ngan minah ni la bagi aku start .. errr- malas nak cakap- nak tahu apa yang kitorang chat ? jom tengok niyy . 

si dia : hi
si dia : i'm 19 . F
si dia : from indonesia
sidia : you ?

aku pun rasa macam . nak ke tidak balas niyy . sebab dulu kan penah kes pasal benci - membeni antara negara malaysia dengan indonesia -aku tak termasuk- okey sambung .. 

aku : hi
aku : i'm 14 . female too
aku : from malaysia .. 

nak tahu apa yang dia cakap lepas tu ? nah amik kau  .. sekalii . 


si dia : Fuck malaysia .. 

aku  terus ..........disconnect

wahh . bagus gila minah niy . mulut sungguh banyak lipan ! kenapa tiba-tiba dua-dua negara ni nak benci-membenci eh ? aku tak benci punn . dorang dah tak ada otak kott .. tapi maybe tak semua yang benci kan ? hmm . okey lah semua . bye bye .

thanks sape yang guna tutorial aku .. setiap hari ada je comment moderated untuk entry tutorial :D

4 comments:

Sya said...

lain kali tulis from england ke, london ke, US ke.. australia ke.. tgk ape riaksi dia.. hahaha

Unknown said...

@Miss Xyz =), haha .

Anonymous said...

Omegle bestt !! :DD , HAHA ~ saya maen tuhh kacau orgg :))

Unknown said...

@ProsecutorAnisah:P, haha . maen kacau-kacau . macam best je :D