MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

balik dahh-3JUN2011-

ouhh rumahh . aku dah sampai sini daa . aduhh . busuknya kau rumah. memang lah kan 1 minggu tinggalkan . berbau kau tahu ! patut nye aku balik tengah hari tadi. tapi ternampak pulak satu pantai yang belum aku jejak. macam best pulak. aduhh . ingat nak pergi singgah kejap. last-last mandi jugakk kat laut tu, tengah hari camtu laut tak dalam. boleh pergi jauh-jauh. kitorang pun naik dalam dari laut tu dalam pukul 3 -kot- pastu tukar-tukar baju.-mandi dulu- pastu nak pergi carik baju lambang -port dickson- masa ontheway nak pergi beli baju tu. adelah pulak mamat niyy. menggatal dok nak buat bunyi tikus tu.. adoii. aku buat tak tahu je . kerja dorang ape tahu. jaga kuda je.-haha- *takdeniat nak kutuk okey- okey . dah penat berjalan-jalan cari baju, pergi pulak makan.. banyak nye bayar. lebih RM30 .. wahh , bestt . haha .. kesian duit tu.. :< pastu .. dah penat sangat niy. nak balik KL -balik lah kau- 'jem' pulakk . aduhh . panjang betull . dari subang jaya sampai ---- taktahu lah tempatnye. dah sampai depan-depan tu . tengok-tengok ade accident antara motor dengan motor -maybe- terbaring orang tu. macam dah mati je . mintak-mintak orang  tu selamat lahh . aduhh . kesiannya dengan orang tuu . adik aku yang last tu pulak cakap macam niyy .. "tu lah padan muka orang tu, sape suruh bawah motor laju-laju" .. HAHA . pandai kau Aiman .. betul jugak cakap adik aku niyy . bawak lah motor tu pelan-pelan . bak kata orang .. Biar lambat asal selamat .. okey lah . penat lah taip banyak-banyak .. baik aku stop daripada tengkuk aku patah . -sakit tengkuk niy- okelah , salam buat semua. bye-bye :>

No comments: