MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

whatefe ! :)

Heyyo heyyo sumuenye ! hari niee sebenarnyee hari ganti sekolahh taw ! hahaha .. tapii aku tak pergi sekolaahhh ! hahaha bagos kenn ! ngek lahh bagoss ! hahaha .. tak pegi sekola pown sebab aku sakit perot @ pening !! dari hari tuuu ! ngekk toll lahh ! hadoyy .. dah lahh hari niee kene hantar bi !! hadoyy cam mane nieee …. Takot ar cikgu marahh ..! arhh lantak lahh ! dah arhh tak siap agii ! sakit pale aku dok fikir ape yang nak tuliss !  karangan lax uwhh !dahh la kene 2 karangann ! shutttt ! arghhh ! nantinanti lahh aku buattt ! haurmm ! ape lahh nakk buat ari niee kannnn … dok tgok tv ,, dok on9 ,, dok lepakkk  .. makannnn …. Buat  ice blended ??  hahahah ! ice blended aku tak sedap larr ! sedap ?? boleh laa .. tapi ice blended aku cepat cairr ! tak macam kedai puyee !! hohoho . J bla blab la n bla bla bla … aku bosan aku bosann ! dodok depan laptop sajee !

Hoho .. now aku nak cakapp yang aku dah berbaik dengann mereka ! sape mintak map ? dorang lahhh sape lagiii ! hahaha ! yahoooo ! kami menangggg ! haha . banggee ! mesti lahh bangee dohh ! hoho .. blab la bla  ….

Haihh  ! dah tgokk tutorial belommm ??? law dah cakapp ! nak amik pon cakappp ! nanti aku nak try lagi lahh  carikk tutotuto lain !ade lagi sebenarnye .tapi akutak tawuu ! nak je tanye orangorang .,.. tpiii mals lahh ! hohoh.. kepadesesapeyang pandai tu .. tunjuk ajar lahh k !! hoho…

Klahhh  sampaii sini je,, nanti aku post ape yang aku nakk k! ? dada . bye J

No comments: