MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Contest blog paling comel



Heyyo heyyo guys ! arisa kembali lagi yaw !! hahah .. weyh weyh weyhh ! aku rase macam teringing gile nak masok contest contest orang ! macam best la pulak dah kan ! hahaha … and now … aku nak masok Contest Blog Paling Comel ! dapat tahu contest nie drpade hani ....  pembuat contest nehh rasenye dari Auni and Ecah ... ni firstime aku masok contest orang . mane tawuu lain lain kali aku buat contest sendiri kan ! hah .. nak tgok syarat syaratnye ? jom lah tgok !:)


1. Mesti Follow blog Auni dgn Ecah 
( x follow, serta-merta terkeluar )
2. Buat Entri Pasal Contest ni :)
3. Pastikan Ada Blog
3. Blog Lawa-lawa tau !
4. Kitorang akan bagitau TOP 10 
dan akan suruh orang lain VOTE 
5. Tag hanya 2 orang bloggers.
6. Letak banner contest ini dekat Entry
7. Tidak kira lelaki atau perempuan
8. Dah enter contest ni,
pastikan 
comment dibawah entry ini :
Nama : 
Emel :
Url Blog :
9. Kalau peserta bawah dari 10 org,
contest ini akan terbatal.
                   10.  Contest Ini bermula :
21.Januari.2011 
hingga
20.Febuari.2011

hah ! dah tgok syarat syaratnye kan ? simple jea kan? hah ! dah simple ape lagii ! join lahh!  okeee.. die sarankan kite tag 2 orang blogger ? :) thenn . aku nak tag ... hurmm . blog sape ye comel comel ? hurm hah ! nie die ..
  1. Auni ( hehe )
Okee .. thanks  !

No comments: