MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

HOLIDAY END

Hi Assalammualaikum. Okay aku saja saja tak update waktu cuti ni sebabb nak update waktu holiday end. Hahaha :/ Why why why cepat sangat holiday habis niyy. Tak puas lagi cuti ni. Lalala. You know what. Semua homework and about school aku baru remind sekarang. Dengan lagi jelas, memang satu homework aku tak sentuh lagi. Banyak tu rasanya. HAHAHA . aku tak tahu apa akan jadi nanti. 

Kawan kawan aku semua holiday tempat yang gempak gempak. Ada yang pergi luar negara lah, pergi bercuti sanasini. Memang sangat jealous okay. Note it *catit dekat galaxy note II. Hahaha :3 Aku mostly weekend ni pergi main shopping shopping sahajaa. Shopping pasar malam pun jadi. Ahahaha. Rasanya holiday ni 3 kali shopping. Wink wink :* Andd my beloved friend pergi kem tanpa akuu. huwaaaa :( nak ikutt tapi balik kampung. grrr.. Jealouss aku tengok gambar dorang dekat sawah padi. em jakun okayy. budak ini tengok sawah padi depan mata pun tak pernah tahuu. kesian kann. TAPI. tiba tiba pulak aku dapat tahu berita yang tak menyenangkan/ Kamera and duit dorang hilangg. Damn siapa yang ambil tu. Aku dapat tahu je terus aku mesej Ain. Risau okay risau. Mekasih syifaaa updatekan twitter about kem and make  me jelous.. hahaha. K stop . taknak ingatkan dorang pasal ini lagi.

Dan minggu pertama cuti , aku dapat surat daripada ex-aku. And the paling gempak nya bukan aku yang buka surat tu dulu. Tapii my dad. Nasib tak marah ke apaa. Punya akuu haihh. Panik gilaaa. Aimann naik atas bawak surat bagi aku. Adik aku semuaa berebut. Aku menjerit jerit sampai sakit tekakk. HAHAH. Aku rasa macam nak buang surat tu tapi tak sampai hati. So , aku simpan dekat tempat yang tersembunyi. dannn aku tak ingat mana aku selit -___- Sorry kalau kau baca ex-.

Pastuu minggu keduaa holiday pergi balik kampunggg. Biasanyaa masa cuti sekolahh ramai je yang buatt kenduri kawin kan. Hari sabtu pergi kenduri kawin sambil menikmati pemandangan kat kampung moten. Haritu dah lahh panas , nasib baik sungaii je kat tepi tu , dapat mengurangkan rasa panas. EHH. hahaha. Esoknyaaa , pergi mandi sungai kat gunung ledangg. Mulanyaaa fikir dalam kawasan melaka je, tengok tengok dah sampai johor. hahaha. Okay kat sana memang bestt. Banyak kesan-kesan luka kat kaki akuu tak hilang lagi sebab kena batu batu kat dalam sungaii. Tapi seriousss best.

Lepastuu , balik sini balik sebab makayah aku kerjaaa. Ku fikirkann akan dudk rumahh je lepas tu. Tpi tetibaaa ayah aku kata ada lawann boling kat sunwayy.pyramid Aku pun fikir nak ikut taknak nak ikut taknak. Last last kata nak jelahhh. Dah ada peluang nak jalan-jalan kann. Tapi the malang isss, duduk kat sana about 12 jam. Sangatlah kebas punggung aku -,-' Kaki aku lenguh-lenguh. padahall duduk duduk je. Masa turn ayah aku dahh habis kami apalagi shopping lah kat situ. Ada baju aku nakk sangatttt . tapi ayah aku tak kasi beli sebab mahal duhhh. Haihh haihhh . Waktuu nak tunggu my dad amikk hadiah sempat lagi tangkapp gambar. Huhuhu. And categories trio lelaki my dad punya team dapat nombor duaaa. Bangga okay bangga. Aku pun tak pandai main boling , ughh ughh. :/ Trofi diaaa berat okay. Hahaha berlagakk xp.


Harini kakak hanis kawin, so kenduri lah kan. Macam biasa pagi pagi bangun lambat mandi lambat turun kenduri pun lambat. Pagi pagi tu , my ex- text tanya aku ada kenduri kat berek kan ? andd what, seriously terkejuttt. why why why. Thenn masa aku dah turun masa nak makan , aku usha usha lahh kan , nampak budak pakai baju purple seriously like him. tapi bila dia text dia pakai baju biru cair. memang idokk lah i nak nampakk kan. ramai orang pakai baju biru cair. And lalala malas nak ceritaaa. Lepastu lepak lepak lah ngan amirahM , husna , izzul , hanis, adik aku. MIraaa kau ceritaaa mesti nak kasi aku jealous kann. Geramnya geramnya geramnya. Hahaha joke. Pastu cuaca macam nak hujaann. dorang pun balik lahh.. Tengok tengok hari takk hujaann. And harap maaflah kami tangkap-tangkap gambar masa kau orang takada. Hahaha . don't be jelousss. Kami sempat jadi pengantin tiputipu atas pelamin lagi xp . Nak tengok nak tengok ?
Anddd the besokk is. Hari sekolaahh . Hari yang paling akuu malas nak dengarr. ughh, kasut sekolah pun baru basuhh tadi, ini budak memang malas okay *nyanyi lagu lazy bruno mars* Oh please please lah baca atassss sekali tuu, dan bagi kami holiday lagi duaaa minggu . HAHAHA lebih okayyy lebihh :3 Aku serammm nak dapat kertas exam nanti. Kalau saps tu dahh isi takadelahh risau sangatt , ni bukak pun tak boleh. laman web tutup katanyaaa. Haihh . Klahhh. Byeee . Happy ending your holiday :*

No comments: