MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

AKAUN

Assalammualaikum.
Esok last examm. Weheeee :* All subject before. Reallyy make me DISAPPONTED >< #ohmyenglish. Okayyy. tadi akaun. it's too muchh much much. ihate that much. sebelum-sebelum ni jarang buat akaun sorang sorang, biasa buat ngan cikgu, member , semuasemua tu. tadi , exam memang best lah kan. muka berkerut kerut, kesejukan, muka panas stress dan sewaktu dengannya. tak sangka pulak buat akaun sesusah ni. hayyooo ~

Mula-mula buka kertas konon senyumlah, sebab tahu macam mana nak buat. dah start buat tu emang muka berkerut lah kan. taktahu betul ke tidak masuk tu. lepas tu tryy imbangkan akaun. huh huh huh haihhhhh,  tak dapat dapat. seriously berbelas kali aku try imbangkan tak dapat-dapat jugakkkk . akhir sekali, aku biarkan macam tu sahaja. tak letak jumlahh pun. AHAHA :/ tapi dapat mrkahh tak for apa yang aku isi kat dalam akaun tuuuuu ? hope ada lah kann, markah sampai 25 , tipu takde. pastu pindah ke soalan lain, pun sama jugak, sama jugak , sama jugak, akaun tungai, jurnal tu aku main hantam sajaaaa. i don't know what i'm doing tadiyyyy. arghhhhh -,- confirm my account gagal . redhaa je lahhh. hahaha xD

Lepas habis exam akaun paper 2, masing masing semua keluar rehat. macam biasa my geng jadi budak tandas. semua cakap cakap pasal wey kau boleh buat ? dapat imbang tak ? acaner tadi ? almost like that lah semuaaa. aku pun tak ketinggalan tanya budak gedik saya ain. aku menjerit kat diaaa, diaa pun menjerit. i think dia pun samaa susah, bt you knoww what apa diaa kataa. weyyy, aku senyum je jawab tadii. untunglahh ainn ~ budak pandai akaun lah kan. ada private lessssssson pulak tu. haih ain ain, ajar aku next time >< passtu suka kata aku budak aset budak aset, dah kau budak ekuiti lagi pandai dari aku tak payah cakap lah kan. hahaha XP berserahh jelah untuk paper satu. alhamdulillah boleh boleh je. boleh teka teka sebab ada ABCD. hahaha . apa apa jelahhh kan.

Balik balik rumahh , takda orang kat orang. bukak record starking semalam. tengok tengok semua cerita korea. k besttt. pastu my dad balikk. dah tu apa lagi , pertanyaan dia berjela-jela. hahahaha. "okayy tak exam tadi". aku pun dengan senang hati cakaplah sangat sangat sangat sangat sangat sangattttt susah. hahaha.  thenn , mulalah ceramah. baru tahu susahh. akaun tu macam ni macam tu kan. akaun kena banyak baca. akaun kena banyak buat latihan. akaun kena buat itu buat ini. dengarr jelah sambil menikmati cerita secret agent miss oh. last episode kan. ahaha :/

bahasa melayu, bahasa inggeris, math mode, sains, addmath, agama islam, ekonomi, akaun , sejarah semuanyaaa hmmmm -,- okay ada susah ada sederhana ada semua ada. esok last paper. esok nyanyi lagi secret YooHoo ! hahaha. waktu exam always nyanyi lagu mereka. hahaha. wishh i tak turun kelas nanti. kbyebyebye. :*

No comments: