MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

About this :3


About this. About what? Hmmm. OK. aku bosan tahap maksimum. First, i give you a love, assalammualaikum.
Ok, today memang aku mengarut tak ingat dunia. ERR, sebenarnya nak cerita pasal shafiqa. Hmm, shafiqa, asal kau senang nak terasa dengan cakap-cakap mereka yang tidak ada pentingnya tu. cakap kau jarang layan kitorang ? kau dah berubah ? hmmm. i don't think so. kau tak berubah okayyy. tak pernah merasa pun, tapi kekadang tu agakk hmmm sikit. haha. means, time kau badmood mesti kau menghilang ntah ke mana dan kau suka tak nak kongsi ngan aku. k terasa. kau ngan syifaaa je kan. terasa /.\ *gurau je* kau tak payah fikir sangat lah cakap orang, kalau kau asyik cakap kitaorang tak happy bila dengan kau, tak nak kawan kau dah *tipu*. bila kau dengan kitorang, always je gelak-gelak, gila-gila, sewel-mewel, dan yang sewaktu dengannya. kalau kau rasa camtu, taktahulah nak buad ape. aku duduk diam-diam, taknak pujuk. okay? hahaha. aku mengarut. abaikannn XP k last sekali nak cakap , JANGAN FIKIR CAMTU LAGI. TAK SUKA :\
       OKayyy, now about my anak sherhan :) about your coco crunch, i hope you will be foreber with him *k mengarut* hahaha. Actualyyy, kau jangan mengharap sangat dengan mamat tu, memang takkan dapat. dalam mimpi je kayy? itulah kauuu, dulu kemain mengutuk habis-habisan mamat baru tu. tak handsome lah, not your taste lah, sekarang nah amik kauuuu, actually, dulu pun aku ter-crush kat dia. hahaha *tipu je* crush aku tetap nombor satu di hati. wah wah wah. sweet pulak aku dengar kisah kauorang masa dekat proton city tuu, i am so jeloussss. untunglah ada orang nak dekatkan. hahaha. untunglah ada KAWAN BAIK sementara :/ untunglah segala-galanya. aku jelous *mengarut. hahaha. k, bila piqa cerita about tuu, aku tak tahu nak cakap apa waktu tu actually. kadang-kadang terfikir jugak apa yang piqa cakap pasal dorang tu, hmmm. agaknya memang sifat semula jadi dorang kotttt, rasanyalahh. asal aku jumpa spesies macam dorang ni, mesti ada sifat yang sama. tak tipuuu :/ tapi yang about him tu, taktahulah takat mana, bukannya aku kenal mamat tu. K tutup cerita about ni. 
        Hmmmmm, banyak betul masalah korang kan? hehehe. em'sorry. aku tak pandai pujuk orang. serious aku kata, sangat-sangat tak pandai. so, bila tetiba aku tak pujuk korang tu, bila aku pergi tempat lain, bukannya aku tak peduli, aku bersalah sangat-sangat sebab tngok korang menangis, sedih, dann sewaktu dengannya. k, last sekli, ilapyouuu qafashamiaini.  :3

No comments: