MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

ABDEFGKL..

Hai, Assalammualaikum :)
Lagi sekali ayat yang sama , lama kita ta' update kan. Hari ni 9/5/2012, hari ni hari rabu, minggu depan ada peperiksaan pertengahan tahun. Nervous , nervous tapi belum start study. Apakah ? ini lah dania , haha . Kay , 29 April 2012 ada Pesta Makanan di SMKBS. Aku bosan kat sana , seriously . Tapi best lah jugak. Tapi tak sebahagia macam orang tu. Sambut birthday tak ajak kita kan, sampai hati diorang. Inikah cinta kawan. Hurm , biarlah diorang bahagia kan.

      Hey hey , macam mana lah nak buat aku activated balik blogging niy . Terasa sayang pulak nak delete blog niy , makin boring dengan kehidupan blog, haha . E'eh aku dah edit blog aku yang dulunya hitam bertukar menjadi kelabu. Tahun ni aku minat kelabu pulak :X Lepas niy apa pula dah kan , kasi idea-kasi idea . Huh , mengarut je aku update hari ini. Hm , apa-apa pun , wish me luck eh , wish me dapat result yang elok PPT niy. Macam PRA-PMR pula rasanya. Huhu, K lah perlu bersiap ke kelas malam bukan kelab malam ya. K Bye :)

No comments: