MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Happy new year 2012:)

Hello guyss . Oupss . Assalammualaikum :)
Happy New Year 2012 semuaa . Okay aku tahu , ramai blogger mesti update for New Year niy kan . Sehari sebelum tahun baru semalam aku pergi I-City buat pertama kalinya . #AKUJAKUN. First datang mesti sesat kan :\ Hahaha. Aku jadi tukang tengok GPS ayah aku . Hoho . Okay bagus . Anak baik . #KONON. Aku pergi I-City siang , so , tak ramai orang dan tak ade lah best sangatt . Kitorang datang pukul 4 petang , mana lah tak kan . pagi-2 mesti ramai lah kot , sebab ada karnival sayangi selangor kan ? Kitorang datang time tu sah sah tak ramai . Tapi bila kitorang keluar dari snowwalk dalam pukul 7 lebih tu , sumpah ramai . Nak tengok bunga api lah katakan . Haha . Aku tak tau lah ada bunga api ke takk :\ Kitorang balik rumah pukul 9.30 malam . Bayangkan bape lama kitorang kat sana habiskan duit ? Hoho .
Apa nak buat kat sekolah masa tahun 2012 ?
- Kerja sekolah nak selalu siap.
- Jadi budak pandai.
- Focus to Sejarah , Math , and Science .#subjek slalu gagal.
- Taknak gagal lagi dah . muak ah tengok markah sikit.
- Dan perangai elok-elok . K bai
Okay stop pasal sebelum tahun baru -.- pasal tahun baru lah kan . dah pasal tahun baru mesti lah ramai ada azam tahun baru kan . Aku sendiri pun tak tahu azam baru aku untuk tahun niyy . azam baru, azam baru .menyampahh . macam lah buat apa yang kita nak buat , tapi apa yang aku nak gila gila tahun niyy PMR mesti straight A's' . Tak straight pun , nak 6A pun jadilah . Takpernah2 dapat A niyy . Gereeem . Lagi - lagi ? Aku nak jadi budak baik . HAHA . baik lah sangat ken . Okay , mintak-2 tahun 2012 niyy lebih baik , lebih bagus, lebih pandai , lebih kurus, lebihhh .. ... dari tahun 2011 :) Sampai sini je ., Bhoiii~

No comments: