MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Sebab-sebabnya ♥ Baca sikit .

         Hey semuanyaa :) Aku update lagi ♥ . Okay . tak kisah kan :| Kali ni takde yang best sangat nak cakapp . Tapi apa yang aku nak cakap ni agak sakit hati dan sedih sikit . Act , bagi aku tak sedih mana puns . If ada di kalangan korang pembaca setia blog niyy , juga yang selalu tengok tutorial kat blog aku niyy , maybe dah tak akan lagi tengok tutorial yang terbaru dari aku .
          Mesti agak kecewa . Tapi aku rasa mungkin juga aku akan update tutorial kat blog lagi satu ;) Aku sebenarnya dah malas nak buat tutorial ouhh. Penatt ? Memang penat sikitt . Lenguh tangan nak menaip . Hihi . Sebab aku nak stop buat tutorial ? Okay . sebenar-benarnya .. masa first - first aku buat tutorial aku sengaja nak follower aku menaik dan jadi blog famouss . Aku jujur niyyy . Dan lama-lama tu , perghh mmg orang suka datang blog aku . Tak lha ramai mana kan . baru 10 orang singgah blog niyy pun aku dah bangga . Okay . itu aku .
          Tapi aku bukannya GILA FAMOUS . Baru aku tau famous niyy tak best . Nanti berjuta-juta soalan orang tanya kita macam mana nak buat itu dan macam mana nak buat ini :| Memang malas nak layan . Aku pernah merasa sebab aku pernah jaga page kak una . Ye lha kan . blog Una kan famous . Kekadang rasa nak berlumba follower je ngan dia . Huhu . Tapi siapalah yang nak singgah blog aku yang buruk niyy T^T . Baru aku tahu , orang suka blog kita bukan lha sebab lawa atau apa , tapi apa yang telah kita post-kan . Aku sedar post kat blog aku memang ada agak yang tak logik , lebih meluahkan perasaan yang tak sepatutnya diluahkan #takdapun , dan contest-contest @ giveaway saja , memang tak ah orang nak singgah .
          Okay . dah tahu semua sebab-sebab kan ? Ada lagi takk // Rasanya tak , kalau nak tanya kenapa aku itu ini . Tanya lha kat page aku . Tak kesahh . Sampai sini jea . K byee ~
Aku makin gemuk sebab cuti ni banyak makan ><

No comments: