MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Contest I Love My Doodle

Hai semuanya . harini aku nak join contest I Love My Doodle . Nina tag aku , thankss .Click gambar nya kalau nak join. Kalau awak-awak yang pandai buat doodle tu , join lha . kesian si penganjurr ; meh meriahkan sikit contestnya :) Okay, Lama gila aku tak buat doodle niyy . Buruk tauk doodle niy , tak tau lha bgi penganjur katanya doodle aku ni lawa #hekhperasan. Memang aku perasan . Hihi . Takmau penuhkan bahagian bawah , aku nak teruskan tag Una ,  Kak Nazihah dan Kak Nabiyha 
Dalam syarat-syarat katanya soh buat 1 doodle tapi aku dah ter-buat 3 doodle dalam satu gambar , macam mana niyy >< Males dehh nak buat doodle lagi , penatt . Dan katanya lepas ditempekkan doodle kena cerita serba sedikit kenapa aku buat doodle atas ni dan kenapa aku suka berdoodle. Okayy nak cerita ni,  sebenarnya aku tak suka sangat mendoodle niyy . sebab apa ? Photoshop macam S*** kau tahu ! Bikin lappy aku jamp , Dalam kes ni tak boleh salahkan photoshop sebab ni kes lappy aku sengall . hihi .. Kalau boleh aku nak pandai gila gila buat doodle niyy . Sumpah jelous tengok doodle orang lawa-comel ouhhh ...  Taknak dipanjangkan cerita , aku memang tak suka men-doodle tapi tahu lha jugak lukis-lukisnya , butt buruk ouhh . kadang-kadang tu bila aku dah lukis , perghh lawa-comel , tapi bila tengok balik semula memang tak lawa . huh . aku kan ? siapa tak kenal . *cheittt . macam kau popular dania oitt* Okat tak payah peduli dengan meghrepek tu . Okay pelat R . Haha . Kenapa aku buat doodle atas niyy ? Sebenarnya aku tak tahu kenapa, mula mula aku buat satu doodle tu je /yang rambut panjang\ then aku rasa apalagi nak penuhkan ruang-ruang ni , then aku terfikir . hah apa kata buat perubahan rambut , mula-mula rambut panjang then rambut pendek then pakai tudungg . tapi bila dah buat semua tu , mukanya pula tiada rupa .. cancel idea tu , tiba-tiba terfikir ,, apakata buat bestfriend tengah hangout then ada sorang tangkap gambar then yang kat gambar tu hasil photo nya . Tulah idea terakhir dan itulah yang aku maksudkan kat dalam doodle tu .. maksudnya ada four bestie lhaa <3 lagi sorang tengah tangkap gamborr . hee , Okayt, rasanya ini saja sebab-sebab yang perlu diulass . Akhirnya tangan berehat . okay byeee <3 

1 comment:

Nur Fatin Nabilah said...

Thanks for joining ! Good luck.