MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

2000+ followers :)


Hey hey . blog kite dah berubah ouh <3 Ekceli tak adelha berubah mane . ubah kedudukan , navi , blocquote dan tak lain tak bukan background lha , haha . sengaje bikin gempak . haha . apakah gambar di atas ? haha . bende-bende yang selalu aku guna , except seruling pink tu dengan komik >< haha . sengaje nak menghias . apa nggak bisa ? huh . pedulikann . dah guna p'kata'n indon  ni , tengok tax bola tadi ? huahuahua . indon main kasar ouhh ! bengang aku . haha . tapi , nasib baik malaysia goal 1-0 , yehoo . menjerit aku kat umah tadiyy . haha . 
    Haha, bila masa pula aku minat bola niyy , yang pasti lepas aku lawan game bola ngan adik aku haritu . huahuahua >< aku menang 3-2 . *sapesuruhbagican* 
    Sambung cerita . apa motif gambar kat atas tu ? sengaje ? memangg sengaje , tapi tapi tapi . Apa kau perasan 3 bulat tu . HAHA >< Blog ni sudah mencapai target aku 2000+followers. Aku memang gila follower . Huahuahua . Tu pasal blog aku tak femes :'[ Tak femes ke femes ke , lantak lha yang pasti entry dalam blog ni ada . Kau hada ? *chaitt* mengarut dahh. haha . itulha aku <3
    Okay . kepada follower aku , kalau baik letaklah gambar tu kat dalam blog korang untuk menandakan korang tu follower aku :) Kalau rasa blog dah semak , takde tempat nak letak . takpe . tak kesah pun ., tak wajibb . hoho .  Okeylha . boiyy ~ 

2 comments:

'Ais S. said...

tahniahh , Dania :DD

Unknown said...

thanky Aisya :)