MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Post #279

Harini sudah pun raya ke berapa aku tak tahu . Raya ke .. 11 .haa raya ke 11 . hee . okay . memang malas nak buat entry pasal ni . pertama , aku nak minta maaf bebanyak kalau aku ada buat salah sikit ke kat korang. aku tau takde salah pun : P / And maybe juga ada sikit terkasar bahasa dalam blog ni . ye lah . emo seh aku ni ., atau apa apa pun lah . Yang pasti maafkan lah aku ye :) Memang tak sedar langsung dah raya ke-11 . memang . haihh . Sabtu ni aku and ma' geng rancang nak pe gi beraya . huh . terasa macam best je . hope memang betul-betul best lah kan :) hari selasa minggu depan kitorang / aku , shafiqa , amira , asma \ pergi kem pandu puteri . 4 orang je setiap sekolah aku rase ./ hulu selangor je lah kot \ siapa pergi ? boleh kenal2 . hihih .. kat mana ? kat Ulu Kalong Resort, Ulu Yam. aku search internet macam best je , ni yang semangat betul nak pergi , huhu . 3 hari 2 malam rasanya pergi . maksudnya tak dapat lah aku nak online kan . nanti aku akan upload sikit gambar . don't worry lah . # saja nak kasi korang jeles :D Haha . Jangan marah . Semangat betul nak pergi . First time ni memang patutlah semangat gila gila . bulan 10 ni nak pergi lagi lah . Kem Integrasi pulakk :D Banyak aktiviti menarik kawan aku kate . ramai kot dah tarik diri . ntah kenapa . mahal kot ? aku rasa biasa je . standard lah RM 50 untuk 3 hari 2 malam . mahal ke ? biasa je pun :) Hope dapat lah pergi . tahun depan mana boleh pergi . PMR lah . HAiyyh . Result tahun ni pun dah KO gilerr ! memang lah . hope boleh lah score . Okelah . nak tidur tidur . ngantuk gila gila niy , Esok kemungkinan je lah aku akan update :) Bye.

3 comments:

Harisya Diary said...

dik, cmne nak wat kotak comel nih?

Unknown said...

Kotak ape ?

Harisya Diary said...

kotak komen ni.. yg miss dania, ada gmbar sume ni..