MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Pink kembali !!



hey gurl and boy . harini aku baru lepas edit-edit blog aku jadi warna pink babe :) lawa tak lawa tak ? lawa kan ? hehe .. tengok lah siapa yang edit .  aku letak title kembali sebab aku dulu pernah guna warna pink untuk theme blog aku . pastu warna purple pastu warna biru and last sekali pink kembali ! hehe .btw .. aku guna template denim .. tak guna template yang lain okey .. main-wrapper ngan sidebar-wrapper berpisah sebab adalah caranya .. pergi tanya Putryy Nasuha .. tak boleh letak link blog dia kat sini ..nanti dia marah .. hihi . widget pun aku dah kurangkan . banner aku dah buang . malas lah letak banner . bukan orang nak amik . biasalah .. saya kan tak laku . yang amik pun skiit je .. yang amik tu .... thanks okey .. hekhh . sambung pasal title yang kat atas tu .. okey .. header pun aku dah tukar .. tak main yang bersambung dengan body dah :P .. nanti buruk lah blog aku :9  okey mungkin ade yang nak tanye ape nama font yang aku guna kat header tu .. yang perkataan Arisa Dania tu namanya ...  Jellyka, Saint-Andrew's Queen .. yang link blog aku tu namanya ... Hula Skirt Girl .. pandai-pandai lah search google .. jangan tanya-tanya dah :P hehe . okey lah .. sampai sini je .. bye :D

No comments: