MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Hari Koperasi.




hye . lama aku tak update kan ? bosan tauk . takde broadband . rosak ! nasib baik ayah aku dah pergi repair . okey hari ini 29.6.2011 adalah merupakan hari koperasi buat sekolah aku iaitu SMK Bukit Sentosa. serious aku kata .. tak best pun . penat je . makanan dah lah mahal giloss . takat nasi tomato kat pasar malam baru RM 3.50 kat sekolah diorang jual RM4.00 .. gila kau nak aku beli . yang aku beli mee goreng je lah .. tu pun RM 2.00 . gila mahal . dah lah sikit harganya mahal . whattheheck? dah lapar gila , terpaksalah beli . korban kan duit aku tu . huwaa ! haha . pastu aku call ayah aku , mintak duit lebih -wah bagus punya anak- haha . tambah Rm3.00 .. so , tinggal Rm5.00 . aku dah malas gila duduk sekolah , belambak kerja tak siap lagi . baik aku balik . kol bapak aku soh amik . aku pun balik . petang kene sekolah . lah pesal bodoh ke bangang sangat . bagi lah orang cuti petang tu . sengaja nak bagi kitorang penad . erhh . petang je tak bersemangat aku kat sekolah . nak tidur ada . pening pun ada . haha . okelah . sampai sini je . nak tengok cite kawin masal . haha . byebye. :) eh . belum lagi . sengaja nak panjangkan post . aku kasi gambar okeyt . hehe

makan lah kitorang :P gemuk dah . 

hai , hehe 


pejam mata pulak yus niee . heee .

okey lah . habis dah tengok ? nak tengok lagi ? malas ar nak post :P hehe . byep.

No comments: