MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Examm =="''

hallo . tadi exam bahasa melayu 1 dan 2 . kertas 1 tadi bolehh lahh . ada yang susah ada yang senang . kertas dua pula ? mak ai . bahagian A(i) , B , D je aku rasa okey . tapi bila sampai bhgn A(ii) dan  bhgn C memang ta boleh nak kata apa . bila bahagian A(i) dia nak tanya maksud perkataan . pendapat anda ? wahh . lemah lak aku bila bab tu . tapi bahagian tu 10 markah je . ni ha bahagian C 40markah weyy . soalan susah-susah weyy . aku tak tahu nak pilih yang mana satu . aku nak pilih surat tapi dia surat rasmi ! sumpah aku tak tahu langsung format dia. ada juga karangan dia suruh gambarkan keadaan masa balik kampung pergi tgok buah *ayt tunggang langgan niyh* . aku nak pilih tu . tapii ... if aku ada pengalaman boleh lah aku buat .but aku tak pernah langsung ada pengalaman macam tu. macam mana nak jawab weyy . pastu nak taknak aku pilih lah karangan berbentuk dialog ! bukan aku taknak woyy , tapi kalau aku buat confirm tak lebih 180 perkataan . niy pasal punca-punca pencemaran alam . topik memang dah senang tapi kene buat dialog tu aku tak suka . ayat aku tadi pun satu hapak pun tak paham *bg aku . aku seram doe . dahlah bahagian tu 40 markah . kalau sikit je markah aku memang hampeh lah markah exam aku kali niyy ! nasib campur kertas 1 + 2 . and tambah markah folio *kott .   okeylah , sampai sini jea. nak study bahasa inggeris .! aku pun dah lupa contoh kertas bi utk kertas 2 .  okeylah . bye bye :)

folio tak siap lagi . hampeh .