MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Siapa pulak niyy !


Haii .. korang pasti dah dengar banyak cerita dari post blog putryy nasuha kan ? hmm .. katanya aku ada kutuk blog dia . wth ? mana ada ! act die dah padam entry pasal tuu . aku dah cakap kat dia yang itu bukan aku . and kalau tak percaya , try tengok IP die . sumpah tak sama. Tak sama kan?? Tak sama kan ?? ha . bagus lahh .. die dah tawu kebenarannye .  tapi aku benganglah .. pasal pe ramai sangat dok kutuk aku balek . bukan hal kauorang okeyy . cakap baik-2 sudah . itu terus nak maki aku. Suka hati lah kauorang nak cakap ape . dosa kau , bukan aku. Aku tak de buad apa apa . aku baru je online niyy. And baru je kejap tadi aku pergi blog putryy . blog putryy lawa lahh . kenapa pulak budak tu nak kutuk blog putryy menggunakan link blog aku .

“hoyy budak (pengguna url aku_) . kau sangap sangat ka ?? sampaii nak kutuk orang pon guna url blog aku ? blog kau tu ada kan ? bapak kau tak ajar ke ? kau saja nak jatuhkan maruah aku . GO TO HELL lahh B**** .  tak layak kau kat dunia niyy !”

For sesape yang kutuk-kutuk aku kat blog dan kata blog aku macam sampah ? what the hell ? hotak mu macam sampah . aku buad kemas-2 weyy . aku dah bagi sedap mata memandang kau kata macam sampah ? ntah-ntah blog kau yang macam sampah -,-  tak berani bagi link blog sendiri . kau bagi link blog pon . aku tak akan  serang kau ponn . hemm . okey lahh sampai sini jea aku nak luahh , aku marah ?? ye .. memang , tapi bukan dekad  putryy or who. Tapi aku marah dekad budak yang gune link blog aku untu kutuk2 ,

TOLONG VOTE "ARISADANIA" DEKAD SINI OKEY http://poll.pollcode.com/d7zM

No comments: