MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Seram Sejuk Aku dibuatnya

Hye korang ,. korang ada perasan tak ? blog ini dah tukar warna ! hee .asyik guna warna pink and purple jea .. sekarang nak jugak guna biru nie . hee . aku pun ada la ubah-ubah sikit blog ini . haritu aku gune bottom border kar sidebar and post-title kan ? sekarang aku guna background. pastu dok gedik-gedik nak letak lable kat setiap entry . pastu kalau korang tengok betul-betul .. kat menu bar aku tu . aku dah tukar kan jadi pitcha . hehe .. saje - saje lah . nak jugak guna menubar yang boleh tukar tukar pitcha vila cursor nie gatal nak sentuh . hehe . hemm ., komen sikit wajah baru blog aku nie eih ? 

hemm.. sebenarnya aku nak cerita nie . kat sekolah aku nie ., apa pasal lah budak kelas aku aje yang rasa tak sedap hati bila time time nak balik . rasa tak sedap hati tu means die rasa macam ada something jea . pastu tadiy kitorang ada lah bau something . wangi jea . tanya cikgu . perfume cikgu ke tu . cikgu kate perfume cikgu tak bau macam tu ..  pastu . kwan aku , ain , di rasa ada bau darah ? what the hell ? apehal lah pulak ada bau darah.. tambah lah rasa seram .. pastu kawan aku, atifah . dia rasa badan dia berat pastu pening-pening. kitaorang pegi lah papah dia bawak pergi pejabat . berat gila dia ! padahal selepas dia rasa okeysikit . takda lah berat macam kitorang papah dia kat pejabat . aku bawak lah balik dia naik kelas . badan dia sejuk . tangan dia sejuk , aku pegang je tangan dia . tangan aku punn .. err . seram sejuk pulak aku dibuadnya . hehe .. lepas budak-budak kelas kitaorang ada bau something tu , kitorang satu kelas pergi berkumpul depan-depan stor kat kelas kitorang tu dan tempat tu izzaty ada nampak someone kat situ semalam. kitaorang kasi yassin yang kitaorang bawak dekad budak lelaki. pastu dorang baca baca dan baca . time tu lah atifah rasa badan dia berat tu . time tu aku rasa okey je . tak ada rasa apa-apa . tak ade lah jantung aku degup-degup macam biasa . sebab aku taknak fikir bende tu ada kat situ . lepas bawak atifa tu je aku rasa aku rasa seram sejuk . korang nak tahu tak ? yang kitorang ada bau wangi tu . bukan ada bau dekat kelas kitaorang jea , bau tu sampai gate sekolah kitorang . lepaz keluar je dari sekolah . baru lah bau tu tak ada . badan aku pun sejuk-sejuk tu . huhu . dah lah tak mahu cerita . seram ... okey lah sampai sini je .. bye bye .. 

seram tak seram tak ? errr -__-

No comments: