MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Sekolah tadi ? -_-

hello  and hai ... hee :) hari niee pulakk aku nak postt pasal kat sekolahh tadi ! huhu , macam takde cerite laen pulakk kann ? haha ,, hah ! tadi ade raptaii anugerah cemerlangg , so , dalam kelas aku ramai jugak lahh yang terlibat kann ? yang terlibat aku rase ... ketue dengan penolong , pengawas yang ade jawatan jawatan esko ? dan yang baru dilantik , p.s.s , and banyak lagi lhaa ! tatao dah nak cakap ape ? huhu .. soo , time dorang gi raptai tuu pulakk cikgu takde ,, so , ape lagii diorang merayap lahh sehh , haha m takde keje langsong betol diorang ni lahh ! haha . tak padan dengan pengawas  , pengawas pon merayap jugakk ! hahahaha ,, yang kitorang niee , dok dalam kelass memekak ! waduhh , hahaha ,, dah kitorang je pompann ape lagi dengan muke tak tawu maluu , memekak lahh , kejar kejar lahh , hahaha , maen rebut rebut lahh , happy sot kat sekolahh tadi .. hahaha , aduhh aduhh , tadi aku bace surat gempakk dari atifahh weyhh ! hahaha , membemembe aku sume dok gosip pasal die weyhh , haha ,,  suratt yang agak sengall , surat yang  maybe die akan bagi kat laki niehh , wahaha ! :D  .. alahh , malas betol aku nak cite dohh ! haha ,  geli dohh  aku bace suratt tuu , yang tak bole blaa , ayat akhir diee , fulamakk ! haha , die tulisss " ni bukan surat cinta ye , ni surat biase je " cashh ! haha , ! suratt tu , sebenarnye yang bagi aku kejar kejar tu ! haha , ifahh mintakk surat tuhh , aku tak kasii , last lastt , time die tak pasann aku kasi surat tu kat yusna ! dorang pegi tandas dan bace bace n bace , hahaha ! last lastt shafiqa buang kertas tuh ! haihh , sengall tol , haha , ade lagi org yang perlu aku kasi tgokk ! haha , dah lahh , aku rase dahh cukup panjang aku dok mengarang cerite yang bengong sikit niehh ! haha , okelahh bye bye :)

No comments: