MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

DOWNLOAD FONT ! ?:)

hello , 
hurmm , dah bape ari aku tak post lhaa kannn , rindu lhaa pulakk , 
alahh , baru 2 harii , 
hurmm , hari pertame tak post sebapp aku tak onlinee , alahh biase lhaa , 
broadband kene surokk ! huahaha.. 
hari kedue pulakk , sebok dengann edit blogg nieehh , tu pasal lhaa shoutbox aku tadi sengall , 
muahaha , bengang siott !.. 
alahhh , takpe r , asalkann sekarang dah post kann ? 



hurmm , 
tak dinafikann , yang laptop aku nie tak ade tulisan yang agax lawa , 
tu pasal lhaa ape yang aku edit tak lawa maneee , 
so aku terjumpe satu belog yang bagi tawu mane nak download font tuu , yeahh , naseb baek lhaa die bagi tawuu , 
kalau takk , sampaii bilebile pon takde font yang cantekk !:) 
sekarang ponn aku maseh teroskan lagi mendownloadd ! :) 
ade yang rase nak tawu link nyee ?? hah , nak kann tekan lahh SINI<
banyak jugax lhaa yang cantek cantekk ! :) 
PELIK tapi MENARIK ! 
hahah , karang tak pasal pasal aku gunekan font tu untuk font belog akuhh ! :) 
hurmm , ade lagi lhhaa tempat untuk download font , nak ke ? Tekan SINI
kat situ ade 14,540 free fonts ! huh , gile banyakk weyy , 
yanggg link sebelom niee  pon tak tau lhaa banyakk manee , 
nak tawu mane aku dapat tawu pasal nie ? belog die ? hurmm , tekan laaa SINI  .. 
banyak weyhh tutorial diee , tips tips lagi tuu ! wahh , untung weyhh pegi belog diee , 
hurmm , okelhhaa , agak agak sampai sini je aku nak post sekarang niehh , 
kalau tangan aku rajen sangat nak post nanti , aku post lhaa yee , bye byee , GOODNITEE :)

No comments: