MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Kontest Blog Terkemas & Tercantik



hallo hallo ! niee first time aku buat contest blog ! :) dan hope korang boleh join k !? syarat syarat die senang je ! jom tgok syarat syarat die !

SYARAT-SYARATNYE

  1. kene ade belog ! kalao tak de pegi buat cepat ! :)
  2. Follow my bloggie (kalau tak , tap payah join) !
  3. Like aku punye page kat fb . search : Arisa Blog
  4. pastikan belog kao tuh , cantik dan kemas ! supaya aku boleh jatuh cinta dengan belog korang!
  5. Buat entry mesti tajoknye Kontest Belog Tercantik dan Terkemas !
  6. jangan lupe letakkan gambar kat atas tu kat entry kao .! walaopun x cntik !
  7. tag kan name aku serta 3 orang blogger yang kao rase belog die cantik dan kemas !
  8. letak link belog aku dekat kao punye entry !
  9. Terbuka kepada lelaki dan perempuan !
  10. BERMULA 23/1/2011 sehingga 23/2/2011 !
  11. akan umumkan top 10 pada 25 / 2 / 2011 !
  12. akan umumkan pemenang 30/2/2011 !
  13. kalao dah join sila coment ::
NAMA :
URL BELOG:
URL ENTRY:

HADIAH :

TEMPAT PERTAMA : TOP-UP RM 5 SHJE & jadi AUTHOR BELOG NIEH !
TEMPAT KEDUE : TOP-UP KEDUE : TOP-UP 3 & jadi AUTHOR BELOG NIEH !
TEMPAT KEDUE : AUTHOR BELOG NIEH !

bagi sesape yang tak tahu ape itu AUTHOR , AUTHOR itu adalah penuliss ! sama juga seperti yang kao admin ! pemenang pemenang kene tolong aku kalau aku dalam kesusahan dalam mencari tutorial ! :)
hope setuju ...



::: dah ! nak post kat entry kao tu kann ... post kan dari syarat sampai hadiah dan bawah hadiah ! :) oke terime kaseh :)

1 comment:

AiniMyra said...

sygs , i join this contest ,. :)

nama : aini amirah azman
url belog : 0uhbucuk.blogspot.com
url entry : http://0uhbucuk.blogspot.com/2011/01/kontest-blog-terkemas-tercantik.html