MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

BACK TO SCHOOL :)


now 4/1/2011 ...
ari sekola da masok 2 harii .. nak masok 3 hari daa .. kat sekola ? best ke tidak ? oh no .. best lah jugak ! HAHA .. kelas aku ade dax baru , dax atas ! aku tgok cam gedik semacam jeaa ! pastu kawan dgan atifa ! ? haha . padan la tuu . petang tadi ? kitorang dok satu grup , bincang sape buat itu ini .. errr .. aku offer diri jadi bendahari ! hahaha .. hope boleh laa . nak try jugak ade name kat carta organisani tu ! hahaxx .

gileerr rr  taon nie, mentangmentang dah masok form 2 , haishh .banyak gile keja nak watt ! lagilagi ain ,, banyak gilee .. walopun die jadi ketue sementare  , but Pn. Shaidatul , bagi die keje  banyak gilee !
kesian aku tgok .. HAHA . pastu baru hari pertama , dah ade keje sekolaa ! ta ade relaxrelax kea ! waduhh  . haha .  beg pon rase dah semakin berat ! SAKIT BAHU ! da r gi sekola JALAN KAKI ?  ! tadi buat berat beg je bawak buku banyak2 pegi sekola . padahall ! ? 3  mate pelajaran je belajar , sakit ati toll .,. ape nak buat kan .. buat je la ape yang disurohh . haha .

oke lahh . sampai sini je aku update ! bape jam da update niee . sedangsedang update ..chat ngan orangorang kat FACEBOOK !  kacao je ! tepakse layan . kalau tkk , kate aku sombong pulak ! ikut suke aku larr . err .

No comments: