MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

All Story About Today !:)

HYE ALLSS ! :)

hello alls ! , 
lame betol tax update kan ? haha ,,, tak update popn tak update lahh ,
asalkannn aku dah edit belog aku kasi lawa ! , kalau bagi mate kao , tak lawa ,
pon tak pelah ,, mate aku kate lawa
haha ! , dah bape hari dAh aku edit belog aku niehh ! akhirnyee , jadi macam nie lhaa , 
haha , 

***********************

CURSOR 


Belog Ainaa dah mencapai 400+  followerss , aku pon ape lagi ,m engat kn die pasal cursor tuh ! haha .. 
bagos kenn ,,
akhirnye , dalam setengah jam kemudian , die pon post pasal tempahan cursor ! 
haha , akhirnye sempat jugax aku tempah , 
sebap aina nak 20 orang je , punye lhaa cepat , ramai betol nakk ! haha , aku pon orang yang ke-16
tempah cursor die ! alhamdulillah :) 


***********************

BLOCQUOTE


tentang blocquote ? 
huh ! paleng aku bengang ! apasal lahh tak menjadi jadi !
bengang tol lhaa ! 
dah  terlampao bengang , aku sroh lhaa seorang pembuat tuto pasal nie , iaitu Ayenn
niehh buatkan untuk aku , 
so , aku bagilah email n password akuhh kat diee ! 
asal die tak bagi tawu orang suda lhaa , 
huh ! harap harap menjadi lhaa , 
lame gile aku try buat , tapi tak menjadi , 
biaselahh aku niehh bukannye pakar !
hadoihh , 
ramai betol orang orang punye belog comel comel , haisyy , jeles betol akuhh ! 
kenapelahh aku tak pakar macam mereka ! hermmmm ... 


******************************

TRANSPARENT GUNE GIMP2


akhir akhir niehh , aku baru tawu macam mane nak transparent kan 
picture gune GIMP2.... 
aku tgok dekat tutorial anis diyana
rupe rupenye bile kite dah edit edit kite kan tekan save as ,,, 
and  die ade sroh rename kann .. 
dah rename tu ,, kenelahh buat -- >    untitled.png < -- 
ruperupenye kene ade PNG ! patotlah tak jadi jadi sebelom nie aku buat ! 
terima kaseh anis

***************************

ONLINE TAX ENGAT DUNIA

ari niehh , lame gile aku online woitt ! kirekire lebeh 10 jam ! hahaha , menhadap depan laptop niehh , tax reti penad , tax reti saked mate ,, ape lhaaa ,, mak ayah 
aku marah marah ,, 
aku buat dekk  je , hahahahah , 
sape tak kenal aku kann ! hahaha ,, 
kejap lagi , pukol 12 ,,, aku kene OFF9 ! sebap bapak aku nak bawak pigi keje daaa , 
hadoihh ,, tak pe , esok maybe aku bolehh on9 sepuaspuasnye sebap bukan 
sekolahh pon esokk ! 
HAHAH , kenape sekolah aku cuti SEMINGGU ?
mane lhaa aku tawuu , tanye lhaa cekgu aku ! 

**************************************


PERBINCANGAN ABOUT BM !


ari selase niee kitorangg ,,, (aku, izzaty, ain, shafiqa, ain)  nk pegi 
buad perbincangan pasal pembentangan BM ! haihh ! sebenarnye mals nieh !
kitorang buad perbincangan kat TAMAN DAISI , pukul 9 PAGI , hari SELASE ! 
egantkan akuh taw jamm ! 
hahah , macam lhaa jam bolehh cakapp ! 


********************************

OKELAHH DERR, 

okelahh derr , penad dahh tangan aku dok menai niehhh , 
banyak betol aku dah post dalam satu entry ! hahaha , bagos betol !
kao bace taw ! jangan lupe komen ! 

btw : thankx cz dah reading :) 

No comments: