MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Happy New Year 2011 ! (First Upddate At 2011) :)

nie edit sendiri taw , jangan pandang rendah ! hehe :P

Happy New Year to ALL my friends and and my 31Followers.... ape azam terbaru tahun nieh ?
hehe . azam tahun baru aku ialah ....... jeng jeng jeng ..
AKU NAK MATA AKU ELOK , SEBELOM MASUK SEKOLAH !!
HAHA . amacam best tak azam aku . haha. tak ade lahh . bukan tu je .. azam aku nak try belajar dalam bilik ... belajar , belajar and belajar sampai pandai ! huhu .....

anyway .. thanks ya to all followerss ... sebab sudi jadi followerss aku .. dah sampai 31 FOLLOWERS yeahh . haha . thank you thank you . :) kawan2 kat fb juga semakin banyakk . wahh .. x sampai satu tahun dah 1,366 ?? hohoho .. hari nie . 01.01.2011 .. best kan name number die . banyak number satu :)

hah ,, sorry ye sebap aku dah lame tak update blog niyh , walaupun bebapa hari . tetap rase lameee .!
lame tak update pon sebab .... line lembap . ! asal nak update jerr . datang masalah yg paling aku sakit atii maksudnye line maxis kat sini . lembap gilerr nak mampos ! .. haha ... wah3  ! hari persekolahan nak dekat niy BEB  !
terase malas nak pergi sekola ! dan terase tak sabar nak pakai baju sekola baru , beg baru . peralatan baru . senang yang baru2 lah :) haha ...
anywayy .. tahun 2010 ialah tahun yg amat banyak membawa kenangan manis bersama kawan kawan serta orang istimewa , tapi malangnye .. aku dah singleee ... single pon single lahh .. malas dah nak kapel2 . bosan satu masalah . habis kredit pon satu masalah ! haha ...
insyaallah aku tak akan kapelll sebelom umor aku sampai ke 18 tahunn .. :) insyaallah .. (ini juga azam tahun baru aku) .. hah . lupe pulak nak sampaikan .. hehe .,,
harituu .. IDOLA KECIL,  harris juare .... puteri tempat kedue ,,, dan balqis tempat ketiga !! :( sedeyh ,,
but KAMILAH BINTANG , idola ku WANI .. telah menjadi juara ! tahniah WANI :) hehe
rasenye  ... dah panjang lebar bercerite niyh . haha . nak tido laa , nak kat pukul 4 pagi niyy ..
bye bye bye :) !

No comments: