MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Rep : Sorry , just luahan for you especially :3

Assalammualaikum .
replying post :
kenapa kita rasa jauh ? aku taktahu. masing masing menjauhkan diri. fyi bukan kau je yang perasan aku pun perasan jugak actually . kau tktahu aku pun rasa sakit jugak ? k kau je kan . kenapa kenapa dan kenapa ? kadang kau  tak sedar eh apa silap kau . aku rasa kau dah tahu so , tk payah tanya lagi . hmm hmm . kau selalu cakap yng kitaorang ada partner masing masing , and kau tkde . why ? tk perlu partner sgat kot rasanya . selit selit je lah kat kitorang kalau kau rasa lonely sangat . like me , bukan nye aku selalu ada partner sgat. aku pun selalu je jalan ngan kau. buat buat macam biasa , gelak-gelak and others . and tetiba time tgah bercerita bagai , kau pergi kat that girl . kau rasa apa perasaan aku ? tgah tgah sembang borak bual gelak tadi then kau pergi kat that girl tetiba :/ sebenarnya aku serik weh kena tipu dengan kau . walaupun bukan kat aku yang kau tipu , tapi them . bila diorang cerita like aku jugak yang kena. why perlu tipu . sembang lebat je ntah betul ke tidak yang kau cerita semua bagai tu. tk tahulah klau klau sebab kau bosan tkde cerita nak cerita then nak buat buat cerita ke kan. sape tahu kan ? but why why why ? aku pun tk pernah ada cerita nak cerita kat korang and aku dengar je. tknak jadi macam aku sebab aku membosankan ? hahaha k maybe betul aku membosankan. k maaf terasa aku main ckaap je. 
hey , so sorry lah dear . kitorang tak bermaksud tahu nak asingkan diri dari kau .but who's fault ? i'm sorry so sorry . bbut im not them. maybe aku tk marah gila macm dorang sebab bukan aku yang kena tipu , tpi dorang yang banyak kena tipu dengan kau. thats why lah aku layan kau macam biasa biasa je , siap peluk peluk lagi tau , kau rasa aku akan buat macam tu kalau aku marah kau that much . hm fikir fikirkan sendiri :/ 
hmm , cakap pasal pasal tipu menipu ni , satu je yang aku rasa nak tahu gila gila. masa form 2 . kau pernah cakap yang kau ada sakit , and kena buat operation . is it true ? aku tk kisah lah kalau itu betul ke tidak . and kalau tak betul , hm im so dissapointed with you . aku risau kau tahu tak back then ? maybe aku tk show off depan kau yang aku risau but who knows kan apa yang aku rasa. but lantaklah kan , cerita dah lepas. hm rasanya dari dulu kau suka tipu tipu kan ? tk tahulah kan aku main ckap je . sorry if you terasa. lewls . hmm hope kau bagitahu apa yang kau tipu. kau mintak maaf kat AnS pasal their relay. Ye aku tahu kau cakap nak buat untuk kebaikan tapi kau rasa dorang rasa itu semua untuk kebaikan ke ? kau tgok dorang makin baik ke melayan perasaan tk habis hbis. aku bosan lah bosan . thun  ni serious bosan . tkhabis habis gaduh , selisih faham etc .. dulu dah buang sorang sekarang nak hilang lagi ke ? fikir fikirkan . 
wait wait wait . kau cakap kau macam tiang bila cakap dengan kitorang. hm i think its not you but me. nobody dengar apa yang aku nak cerita. kadang aku cerita sikit korang sambung cerita lain. taktahulah kalau kalau korang dengar ke tak kan :/ but i know well yang aku tak pandai nak cerita cerita ni. and kau kata kau mcam tiang ? hmmm borak 2:2 ? siapa suruh tak selit. kau rasa aku tk pernah kena cengtu ? aku pun pernah kena lahhh . aku selit je antara korang walaupun bila aku tnya korang cerita apa then kauorang ckap aku ni lambat pickup lah blurr lah others lah . hmm . aku buat dek saje okay walaupun terasa skit. siapa tahu kan apa yang aku rasa walaupun korang ckap aku tkda perasaan sedih , asyik gembira je. well , aku letak semua yang berkaitan dengan sedih kat tepi actually. dari dulu aku malas nak fikir pasal sedih sedih ni. if aku pun asyik melayan perasaan group kita pun akan sedih kot rasanya. Asyik melayan perasaan je kan . 
Hmm sorry for AnS . Aku tak reti nak pujuk korang macam mana klau korang asyik sedih pasal your past relay . sebenarnya aku dah bosan nak dengar. sorrry sangat sangat aku cakap. but bila aku tk dengar aku tak tahu apa yang jadi kat korang. That's why lah always dengar and senyum je. Bukan tknak bagi respond tpi aku selalu cakap benda yang sama "ah tak payah fikir sangat lah" and korang tk buat pun asyik terus menerus fikir. k fine itu perasaan korang aku tak campur. macam tu korang bosan bila ex-member kita dulu asyik ckap pasal lelaki nangis pasal lelaki macam tu lah yang aku rsa sebenarnya. i hope korang always happy , tk terlalu fikir sangat pasal benda benda tu. just fikir the future. tahun ni korang susah nak focus study sebab ni kan , asyik termenung je. tahun depan nak spm so korang tahu apa nak buat kan ? kalau korang still fikir benda benda ni memang tk akan lah kan. 
btw , for siapa yang aku reply post. kau cakap kau dah tempah baju group ? bila kau tempah ? macam mana kau nak bayar , ottokhae ? satu baju dalam RM30 and darabkan dengan 5 ? kita bukan ada kumpul kumpul duit pun ? dapat tahun depan ? apa ni apa ni apa ni ? seriously aku tak tahu about dis. memang dulu kita ada main reka reka design but i think tk jadi -,- answer please . banyak tanda tanya di situ okay . hmm okaylah ithink di sini saja. you know rite yang aku tk pandai nak meluah depan depan , facetoface ni. thats why dalam blog je aku reply , and perkataan yang terbuat korang terasa im sorry so much bianhei. kalau facetoface aku rasa tk pernnah lagi terkeluar prkataan yang buat korang terasa , kalau ada bagitahu ;) ini semua luahan semata mata , perasaan yang aku pendam setetalh berkurun lama //tipuu// . eh eh kalau boleh kita reply reply blog je lah kalau korang nak replu ni. im not that confident kalau nak cakap personally. well its me -.- cakap lebih facetoface tapi aku seorang yang takut bila nk ckp facetoface pasal ni. Ahahaha xp
aku dah berusaha tak letak nama korang kat sini , walaupun tk ramai pun yang baca blog aku , tapi mana tahu kan . btw i miss alls our moment to. i really really miss that . bogoshipda //sesat bahasa korea// xp kbye hope kita happy tahu depan.

No comments: