MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

3 Topic in 1

Hi, Assalammualaikum.
Sekali lagi perkataan yang sama. "Lama tak update blog kan?" Haha. Boleh jadi favourite word lah pula nanti kan. Hihi. Dah seminggu sekolah selepas bercuti. Masih terngiang-ngiang lagi holiday harituuu. Haha. Aku and family pergi Sarawak sambut gawai. Tapi aku tak suka. Haha. Pergi rumah panjang. Taksyoknyaa. Haha. Kejamnya aku. Tapi yang best masa naik kapal terbang tu lah. Dapat tengok pemandangan dari atas. Macam orang baru first time tengok je aku ni. Haha. Gilaaa. Lepas balik dari Sarawak, petang tu gerak Melaka. Penat gila lah **bukan aku yang bawak kereta pun.

Hm, Actuallyy. ni bukan topik yang hendak diceritakan. Nak mencerita tentang seorang manusia ni. Hm, nak kata kutuk tidak. Nak kata puas hati memang ya. So, buat-buat tak tahu je lah. Dulu mungkin dia kawan rapat aku, tak rapat mana pun. Macam-macam cerita yang dia cerita dekat aku. Tapi entah betul ke tidak. Ada part ni dia melibatkan maknya sekali. Tapi aku rasa mak dia okay je. Kalau nak cerita apa-apa pun jangan nak libatkan maknya dengan cerita yang memburukkan maknya tu. Tak baik tau. Dosa. Dahlah suka mempermainkan lelaki. Dah ada boyfie , tapi bersayang-sayang , bagi no telefon dekat lelaki lain. Apakah manusia ini. Kesian boyfie dia tu. Sekarang pun aku kawan ngan dia macam-macam tu je. FB dia pun aku dah block. Haha :X Tak sanggup nak baca ayat-2 jiwang dia bagai dia yang betul segala lah. Muak siak. Naik gila aku dengar cerita dia yang hurm. Pasal sikit pun nak mengadu kat kakak, abang angkat segala. Heh. Peduli pulak ya.

Btw, exam haritu menurun :X Sedih. Teruk betul result aku. Dapat 1A1B5C1D. D itu mencacatkan lagi result. Minta-minta boleh up lagi dalam exam-2 akan datang lah. Amin~ K lah. sini jea. Byee~

No comments: