MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Skin baruu... ^___^

Tumblr_ltk0vrjcqh1r1t57ao1_500_large
Woot-woot-woottt .. Aku punya skin baruu . Okayy , omey takk .Lawo tak . Kemas takk ? Okay tak kesahlah kata buruk ke apa . Yang pasti tiga-tiga tu ada . First mesti kemas . Kalau tak kemas , mesti orang rimas nak singgah kan ? Takpayah tipu, sebab aku pun ada perasaan macam tu okayy xD. Okay I guna tagline dari blog Remaja Beautful . Ai lupa apa URL nyaa . Pernah terbaca entry dia buatlah tagline yang agak berlainan , Nahh hamikk . Bagi aku skin sekarang agak best sikitt ,kemass lah jugak kan . Takde sidebar , entry je ada depan mata. Navigate agak berlainan , tu aku sukaaa <3 Oh one more thingss. Blog aku , aku inspirasikan ke KakLettha<3 Perasan tak , asal aku tukar skin pasti ada Inspiration to Lettha dan mesti Basecode to Lettha. Okay sumpah . I'm addicted with her blogg so muchh . Aku pernah terbaca satu entrynya , kalau nak inspiration ke dia , janganlah sama macam dia punya skin . Kasi lain sikit lah . Jangan kata aku Copycat ya -. ! Kalau mahu bukti , CLICKSINI.  Tak sama kan >< Ada lah juga rupa skinnya sikitt . I rasa dia dah delete skin tu , tapi ai dah download awal-awal . Hihi . Nasib ya. Warna skin aku kelabu semuanya. I change my taste sekejap. Lepas ni taktahu lagi taste aku camne. Okay ini ja aku mau postin , Pergi ke tab taggy&stuff lalu tekan aku punya churp-churp ya :) ILOVEYOUMORE<3 Byee~

No comments: