MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Random ♥

Tumblr_lvjijydqcy1qc72wxo1_500_large
Hai , assalammualaikum semuanya :)
Okay . title kali niy memang random . Sebab apa ? sebab entry kali ni bercampur-aduk . Kalau buat satu-satu memang tak ah orang nak baca . Cuti sekolah niy , serious bosan giloss . Tak keluar pergi memane punss , Dok rumah je . Dok online , tambah lemak , tengok tv . Ha, itu je kerja ., Okay . Blog aku bosan dah kan ? Blog pun dah tak cun , Simple gegila . Dah muak aku tengok blogg . Rase macam nak stop je blogging . tapi nak buat macam mana , dah sayang sangat ngan blog niyy ♥. Nak je design lain , tapi sumpah takde idea dan tak mereti sangat nak susun code-codenya ;( Actually , design blog aku ni , code nya bukan lah seluruhnya dari code aku , tapi aku banyak guna basecode-basecode je . dari basecode mana ? huh . mana-mana je . tak ingat linknya . Ayah aku beli broadband celcom prepaid, pergh lajunyaa . Boleh guna sesuka hati . Bukak youtube pun best . Dok tengok memanjang hari . Broadband Maxis dibiarkan . Tapi kena bayar jugokk ~ Lantokk . Haha . Okay bye .

1 comment:

HUDAJMAL said...

ok la blog u. simple and sedap mata memandang. hehe :)