MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Hey December . Skin baru (:

Hollo semuanyaaa (: Now dah 4 december 2011 , baru nak post about december :) Moga december kali niyy merubah kehidupan harian . dan seperti biasa kalau bulan disember niy , semuanya sibuk nak beli barang sekolah tahun depan kan .aku niy tak tahu bila nak shopping. makayah semua busy je dengan kerja . Sampai nak berjalan pun belum tentu lagi . Lagi-lagi jalan kat tesco sini jea . pergh boring siott . 10 december niy ada kenduri kawin dekat keramat . saudara ayah kawin . Okay . memang tak sabarr . but but but buttt .. bukannya tak sabar nak pergi kenduri . aku tahu mmg bosan dok kenduri . kitorang merancang nak jejalan lepas kenduri tu . Maklumlah makayah cuti . Hoho . Kitorang merancang nak ke Istana Budaya nak join Festival Kanak-Kanak tu . Alhaa . Ada iklan dekat Astro Ceria tu . Hihi . Tapi belum tahu lagi pergi ke ndok T^T . Kalau boleh berjalan lha memanjang cuti-cuti nitt .
Okayy . Aku tak sangka betul tahun depan aku akan 15 tahun . Seriously aku serupa budak-budak yang baru 13 tahun . Nak kata 12 tahun tu ndoklah , melebih lha tu .. Huhu . Adik aku yang melebih remaja . padahal baru nak masuk 11 tahun tahun depan. huhuuu . Dan tak sangka gila tahun depan aku ambil PMR. Peperiksaan besar tu #ececehh . tak besar sebesar SPM. Okay memang tak besar sangat . Yang pasti pelajaaran tu menentukan kita boleh berjaya atau tak pada masa hadapan :)
Hey-hey . udah tengok blog aku niyy . Nak december punya pasal sangat lha kann . Nah hamik skin baru . Actually , skin ni bukan lha 100% dari code aku . Malah 40% daripada blogskins Lettha . Takde blogskin lain yang aku minatt . Blogskin Lettha yang paling senang aku nak ikut , nak susun . Tapi tapi tapi . Kalau ada yang nak kata blog aku ni ada serupa kak Nazihah punya . Siapp haa . Baca bahagian credit tu . Inspiration blog aku ni dari kak Nazihah . Tak suka ? Ah lantak kau >< Aku kekurangan idea . Tu pasal aku jadikan mereka berdua yang pakar sebagai inspiration ♥ . Okay baidewayy . Sampai sini jea aku nak postt . Byee .
Blog still dengan warna kelabu pink ♥

No comments: