MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Contest tutup

Hye .. Lama sudah aku tidak meng-update kan diri ke dalam blog . Entry selamat hari raya pun belum buat . Tapi sekarang bukan nak buat entry pasal hari raya okey. Nak buat entry pasal contest blog comel,cantik,kemas sudah pun ditutup. Tak ade apa apa yang kacau kan ? Hihi . Tiba-tiba je . Okey . 8 September semalam kan , tapi baru buat entry hari ni . Maklumlah busy kan. Busy lah sangat #padahal malas nak update. Okey . Fine memang aku malas gila nak update akhir-akhir ni . Tapi bila aku nak update idea aku hilang sekelip mata . Sakai kan. huh . Pemenang entry belum lagi aku umumkan . Tunggu je lah bila ye . Blog-blog korang pun belum aku nak review satu persatu lagi . Baru sikit aku review . Yang jadi taste aku pun sikit je . So , yang tak menang dan tak dapat topup RM 10 tu sorry okey . Tapi kalau lagi sikit yang jadi taste aku lagi senang lah aku nak pilih WINNER kan ? hihi . RM 10 topup akan jadi milik siapa ye . tunggu saja lah ;)

No comments: