MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Sekolah tadi

hyeee .. lama aku ta update kan? biasa aku . sekarang dah jadi malas nak update . hehe .. sekarang nak citer pasal ape yang dah jadi kat sekolah jee . asal cerita jadi blog takdelah macam ape je.. okey, macam biasa aku selalu datang lewat lantak lha kene tulis nama pun , ape aku kesah . asal aku masuk sekolah .. ta macam org lain .. asal dah lambat mesti ponteng sekolahh .. pastu terus masuk kelas .. waktu BI pulak okey .. sedang sedang buat test saje saje nak improve BI tetiba cikgu H masuk kelass . Assalamualaikumm . heyy . ade kawan baruu~ haha . teringin nak cakap cakap ngan die .. memandangkan mulut aku ni berat sikit nak cakap dengan orang yang aku baru kenal so , aku biarkan je lhaa sidiaa :') bukan sengaja tapi itu memang aku .. aku adalah aku , kau adalah kau . ceh ayat derr . haha . tapi kat kelas die tade tempat yang ade pasangan . malah dia terpaksa duduk sorang-sorang kat belakang sekali .. kesian awak shifa :) hehe . eh eh ..lupa nak kenal kan die :P nama dia nurul syifa :) die baik lahh ., aku rase .. pandai pulak tu.. aku rase ;) eh eh . yusna kau ade lawan lah .. kau kan pandai :O harini saje saje nak selitkan nama kawan kawan aku . kesah apa kau . :P after solat .. kawan kawan aku makin rancak berborak dengan syifa , aku je belum start cakap cakap ngan die .. tatao nape mulut aku ni berat sangat . benci betul . hehe . esok okey lah tu :) pastu wakru math ni lah yang best . tak reti duduk diam. yes kelas aku memang happening sampai semua cikgu naik benci dengan kelas kitorang sebab ade yang pemalas .. perangai macam bangang . ta reti jaga adab .. homework tak isap  and sume adelah . tu semua kat lelaki .. perempuan semue cover  buat muka baik . hihi . takde sorang cikgu sesi petang pun tak kenal kami , biasalah kami kan popular di sekolah ., chehh . haha .. waktu math tadi shafiqa pun cakap kat budak baru, syifa  tu .. kelas ni memang gile ,.. haha  .. cikgu pulak kate .. budak laki kelas kitorang serupa budak tadika .. haha ... kesian korang ..  aku ngan yusna pulak .. mentang mentang lhaa .. .. .. .. arh . whatever ,pikiak sendiri .. pun main lari lari .. aku conteng tangannn die .. die nak balas balikk .. hahaha .. kami serupa budak tadika . budak tadika pun tak macam kami :) haha .., okeylah . sampai sini je maybe .. bye :)

No comments: