MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Post #272

Okey , Hye . Tadi sekolah kitorang ada majlis berbuka puasa :) best . baru sekarang dapat merasa buka puasa dengan kawan-kawan . # kesian kan ? huhu . okey . best ? mestilah best . eh eh . tak sedar pulak kan dah 24 Aug ? wahh . cepatnya puasa .makin hari waktu berbuka makin cepat kan ? kat sarawak ngan sabah lagi cepat ! aikhh . aku nak balik sarawak cepat sikit berbuka . haha . okey . kampung aku kat sarawak . # awak kesah ke ? okey . cukup dengan loya buruk kau tu dania . eh .. like fanpage aku tau tau tau . heee . gila . tadi pun berbuka 7.24 malam . kenapa tidak 6.24 malam ? haha . lemak doh . ye . biasa aku ///\\\ Tadi waktu berbuka makan kuih kuih je dulu , pastu solat maghrib . lepas solat maghrib makan malam . dalam geng aku aku makan paling banyak lah yang aku tau . sampai curi ayam orang . haha . kawan aku kata mcam ini .-> Makan banyak tapi badan tak naik berat stay sama dari taon lepas <- Haha . tak percaya ke ? dari tahun lepas 43 je ., tak naik naik . bagus lah tu . tak berat mana . Okay sambung . Lepas makan makan pergi solat isyak dan terus solat terawih . eh . tak sangka pula malam ni malam lailatul qadar kan . untung lah aku pergi tadi . hee . bukan acara tu semua yang kitorang buat . boleh lagi snap snap gambar . haha . posing maut lagi .
Okey tu posing paling maut yang aku buat  #cehh tak ada lah.. sebelum masuk surau ni . boleh lagi . haha . okey ada lagi .. hihi . tapi bukan aku . kawan aku ..
Okey. ini couple . eh bukan . mereka kawan saja :) hehe . okey lelaki itu budak paling rapat lah ngan kitorang . dia banyak kawan perempuan daripada lelaki . sebab budak lelaki kelas aku lah die kene duduk kelas lain . sebab dia asyik kena buli dengan budak kelas kitorang . sedih kan ? #aku tahu korang taksedih D: oke fine . ada lagi tak ? eh . of course ada .
Okey , ni waktu sebelum berbuka . boleh lagi kan ? haha . Lagi satu , macam edit guna Photoshop Action kan ? haha .. Photoscape sajalah . aku pakai yang bright,colour tu je . ubah bright dia lah . itulah ini lah . bagus kan ? hihi . Okaylah . sampai sini sahaja . bye bye :D

Aku ambil alih blog kak Una okey ? kenal kan ? okey . bagus . dia busy dengan SPM . okey . tak sabar nak raya ni. hihi .

No comments: