MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

no title :)


heyy.. harini dah masuk kali kedua aku buat header shoutbox and twitter ni .. haha .. satu yang ade bendera tu .sekarang aku malas nak pakai bendera tu :P macam best .. tapi banyak sangat nk letakk . haha . mentang-mentang sudah dapat free doodle untuk yang dear nanad tu .. huhu . lawa tauu . taboleh amik . itu saye punye ! :D pastu korang ada tak perasan .. header aku mesti ade tulis myonlyexceptionn tu kan ? oke .. for your information guys . that's my WATERMARK . so , if ade sesape nak curik hasil tangan aku .. aku boleh kesan .. korang pun sama sama lah kesan yee ! kalau ade yang kate tu watermark dorang.. jangan percaye., sebab aku ade 2N .. okeyy . sama sama kite siasat . hee .. yang semalam punye header semakkan ?? kekadang bengang jugak an . aku dah edit blog  nii , rase macam dah lawa .. tapi bila aku edit blog aku lagi satu tu . lagi cantek lhaa . hadeyy . menyesal betul .. haha .. ni lha kelemahan pabila ade due blog .. of dah buat macam ni , mesti nak tukar macam tu jugak . haha .. tapi tak sama pun dhaa :) okeyy. pasti korang tertanye tanye.. bila lah aku nak buat tutorial kan?okey sebenarnya sekarang aku buat tutorial hanya di blog kedua aku sahaja :) blog mane ? #klik saja saya .. dah tengok kan ? dengan lagu Talking to the moon nye lah . lawa lagi blog tu aku rase .. korang rase mane lagi lawa ? okey  . abaikan .. tengok lhaa tutorial yang terbaru yang ramai orang mintak setakat ni .. yang berkaitan dengan header . youtube dekat header dan shoutmix dekat header :D sekali ngan freebies tuu . jangan memain.. haha .. so.. tamo tanye tanye lagi ye ? blog ni aku malas nak buat blog tutorial .. semak taukk . but list tutorial je yang ade kat blog ni :)

2 comments:

Leo said...

saye gune akak punye freebies tuh :] thanks taw :) dah kredit :)

Unknown said...

okeyy :)