MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Ta sedar diri budak niy.

okeyy . aku na cerita pasal budak form 1 niy . wahh . bajet nak mampus budak nie . punyelah pikir yang budak ni baik . rupa-rupanya dia kutuk aku ngan membe aku kat belakang . haihh . sebab ape ? sebab aku kawan dengan BOYFRIEND dia ! dia pikir itu dia punye sorang ?? itu aku punye ex  jugak !  sekarang nak berkawan pun kecoh doh budak niyy . nak cemburu ? kau pikir dia sayang gila-gila kat kau ? yang si JANTAN ni . punyelah percaya seratus persent kau AWEX dia tu . ta percaya cakap kitorang . dia kata awek dia tu baik ? padahal kat sekolah, budak tu lah yang tudung pendek nak mampos , budak tu lah yang menggedik merata-rata , budak tu lah yang pakai beg londeh gila sampai bawah bontot .. ilmu tak masuk woii ! budak tulah kelas yang second @ third last . jumpa pun tak pernah , boleh pulak dia caye yang awek dia nak baik gegila , punyelah percaya yang awek dia tak sama apa yang aku cakap tadi . bodoh nak mampuss . padahal dia tak tau .. yang awek dia ni ada sayang kat JANTAN lain .. bodoh bodoh jee . eettt . nak je aku pergi sound dua PASANGAN ROMANTIS tu ! err . by the way .. jumaat ni , aku ngan member aku rancang nak kene kan minah SS ( syok sendiri ) tu . err . aku sampai conteng buku aku ... nak tengok ?? jap . nak uploadd .... eh . nak baca ke ? tanya sendir dekat page ni ... Fanpage

This is pitcure: pergi mintak password dulu

2 comments:

Pi Kachuu Pika said...

alah.....x aci...nak password die please??
(gedik jap...=P)

sarah cika's said...

dania password dei kan haha dah boleh tegok dah hihi