MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Contest kami kaki blogging by farez :)

hye .. nampak title atas tu .. okeyy . aku telah ditag oleh Na .. memang seronok bila dah kene tag kan . ada jugak yang sayang kita *cehh . hahaha ..

 
*klik gambar untuk join*

syarat-syarat dia tak susah mana .. 
cara-cara:
  • buat satu entry mengenai contest ni
  • linkkan kepada blog saya
syarat-syarat:
  • tag kepada 3blogger dan pastikan dia tahu
  • tinggalkan link penyertaan pada comment di blog saya
  • peserta mesti lah memfollow dan like pada fan page kerana memudahkan info-info terkini disampaikan
  • keputusan juri adalah muktamad

tu jee . okey aku nak tag sape heh ? aku nak tag semua follower aku boleh? .. sebab kalau tag semua lagi ramai yang join contest farez kan ? hehe .. okeylah . if tak menang .. takpe aku redha :)

No comments: