MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Internet buad hal !

hello . korang perasan tak. lama gila aku tak update kan ? bukan malas okey .  internet buad hal ! line tak masuk.  gerammm ouhh . niyy pun dapt masuk sikit. sorry okey . sebab bia blog niy sunyi. okey . exam belum habis lagi tapi tetap nak online nak online nak online ! esok exam Math . huh . subject paling aku takut . sebab tahun niy aku tak pernah skor and tahun niy jugak lah bagi aku math susah ! aku tak faham ape bende nye tu . dah lah masuk banyak bab . form 1 semua bab , form 2 sampai bab 6 je . banyak kan ! aku paling gila-gila tak suka bab right-angled . hem , okey lah . nak selesaikan tutor yang direquet sementara line internet masuk !

sesape yang dh bw , sorry ada time aku bw korang balik . internet lambat

No comments: