MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Blog dah beroperasi kembali :)

hai korang ..
korang mesti rasa bengang gila-gila kan ? sebab satu hari ni blog ta boleh bukak ?  perghh . naseb baik sekarang dah dapat bukak , tapi yang paling malang gila post-post semalam hilang ouhh . kalau aku , bukan aku punye post , but komen yang hilang . baru je aku nak tunjuk komen yang menyakitkan hati tu kat member aku . but hilang pulak dia .,haiyya--' bikin tambah masalah lah blog nie . apa yang kaitannya dengan 12/5/2011 semuenya hilang. yang paling menambahkan kesakitan hati , ada orang yang dah edit dia punya blog , habis hancus hilang apa yang sudah di-edit .* Sabar je lah awak * nasib baik gila aku tak edit semalam ouhh . kalau tidak makin berjam-jam lah aku duduk dekat depan laptop niy . minta-minta esok dah tak ada masalh nie , kalau tidak habis post ini hilang -- daripada aku menyesal nanti , baik aku copy apa yang aku tengah taip-taip niy . hah . okey lah nak pi layan tumblr pulok dh . bye :)

No comments: