MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

Hantu Kak Limah ..


Hantu kak limah :
Haii . hah . mesti korang ingat aku nak cerita pasal cerita hantu kak limah kan ? siapa piker gitu , angkat tangan macam saya ! hahah .. okey okey . kita bakorr je cerita tu . kita bukak cerita baru . hah .. korang nak tahu pasal apa aku bukak cerita pasal hantu kak limah mula2 tadii .. ala ., mesti korang tak tahu . hemm . sebenarnya aku nak cakap pasal kes hysteria !

HISTERIA? Adeh adehh .. seram pulak aku nak cerita . hmm . cerita je lahh kann .. okeyy . cam ni ceritanya .. sejak kebalangan nie *pdahal dah lame gile berlaku* , sekolahh kitorang asyek ade kes hysteria jee . setiap hari ada je yang kena .. semalam punye semalam (11April2011) 8 orang kene hysteria .. harini pulak 1 orang kene .. tapi aku tak pasti lahh sorang ke berapa ? sebab yang kene tu kawan aku .. tapi bukan aku yang handle eyhh .. weyy . aku pun seram tak akan lahh aku nak pi handle .. hemm. Bile die kena ? lepas solat zohor tadi die kene . mesti tak sangka kann?

Hemm . hahh ..  tadi aku cakap sorang je kann ? hah . ade lagi sorang lahh . lupa pulak ..siapa itu ? hmm .. aku pun tak tahu lahh . budak pagi or budak petang .. mase tu kitorang kat kelas , mane nak tahu weyy … mase kat kelas tu . kitorang ade dengar orang jerit-jerit   .. hmm. Kitorang ponn jenguk lahh kat luar japp .. sebab time tu waktu pj . ape cikgu kesah -__- haha  .. pastu kitaorang jenguk punye jenguk .. tak Nampak pon siapa kene -____-  tapi bila kitorang jenguk luarr .. perghh .. gila kelam kabut je aku tengok kat luar kelas aku .. ye lahh kann . tadi kan budak pagi koko .. dorang pun , suka hati je nak merayap time kitorang ngah belajar , sah takde adab kodd budak pagi niee .. *tak semua*

Hemm . korang . aku makin seram je duduk sekolah tu .. takut aku yang kene :~  hmm . kuatkan iman je lahh yang termampuu .. janganlahh aku yang kene ! serammmmm ..  hmm . okey lahh , makin lama cerita , makin seram pulak aku dibuatnyee . errr  , okey lhaa korang .. jumpe di laen post J

No comments: