MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

DRama-23April2011


haii . semalam satu hari langsung tak online. online pon kejap je . online kat sekolah pakai laptop shan ,. tu pon tak sampai satu minit .. semalam hari sabtu . so ada apa kat sekolah ? semalam kat sekolah ada pertandingan drama lahh .. satu hari kat sekolah . balik balik sampai pukul 7.30p.m .  hurmm . okey lah nak cerita pasal drama semalam niee.. hemm. aku datng sekolah semalam pukul 9 pagi .. dorang buat reasel dekad belakang makmal . dorang nie buad reasel pegi maen gelak-gelak .. hurmm . dapt no. berapa lhaa nanti 


hurmm . okey .. part latihan dah habis . sekarang part  pertandingan .. hemm . nak post video ke tak nak eihh ? taknaklahh . lambat nak upload . kelas kitorang buat drama tajuk "Hemodialis" eh eh . bukan senang nak ber-drama tajuk  nie taww . kene ada feel lebih. kalau tak ada feel, faill lah . hem. partandingan dimulakan dari kelas 2KRK1, 2krk2 , 2krk3 dan masuk ke kelas kitorang 2 Krk4 .  aku tengok dalam 2krk2 punye. dorang buat drama tajuk "Dendam",  mantap giloshh seyhh . "nazifa je lah" suara die . perghh . kuat sampai ke belakang dewan .. yang lain - lain low.. tak dengar sangat .. aku rasa lah Nazifa jadi pelakon wanita terbaik dalam tingkatan 2 . 

kelas aku ? aku rasa best jugak lah dorang berlakon . tapi budak budak kelas lain dok komen - komen suara takde dengar sampai ke belakang dewan . tapi jawapan kitorang senang je weyy . korang tak dengar . takpe , asalkan juri-juri kat depan dengar. one more. afifah tengok juri-juri berbisik . dorang cakap kelas kitorang bagus weyy . huh . senang hati . sebenanye kelam kabut gilosh part kelas kitorangg . kepala aku pon serabut .. dengan nak rakam lagi .. penad tangan aku. aku pas kat asma je .. bila aku dok tengok video yang dirakam tu . aku tengok idhamm . haha . serious je.. time latihan tak pernah pulak die nak series . time die jatuh tu serious je die . aku tengok pelakon-2 lain semua gelak-2 . haha ..  mintak - mintak lah hari isnin nanti kelas 2KRK4 dicalonkan sebagai juaraa ! Amin~~  kalau tak no.1 , no.2 @ 3 je .. no.4 and no.5 no wayy . aku tak terima ! .. doakan esok supaya kelas kitorang diumumkan sebagai juara yehh ! :) 

nak tengok gambar ? boleh tengok sini
sampai sini jea aku nak post . 

tolong vote dekat ArisaDania dekat sini ye ? >SINI<

No comments: