MAIN TUTORIAL FACEBOOK TWITTER TUMBLR INSTAGRAM +FOLLOW

TOP 15 in contest !


heyy , harini terkejot betol .. aku pegi lahh ke blog nabila yang buad contest blog terkemas dan comel .. tengok tengok lahh kann . aku termasok dalam top 15 ! baru fest time tuhh , mane lah tak bangge kan ? hehe . tapi kedudukan aku tak de lahh bagus mane weyhh , aku sit kat no.14 (: alahh , tapi maseh top 15 jugak kan ?? hohoho . yang pasti korang wajib vote blog aku ! (: vote kat sini taw ,, >click sini< ade paham ?? kebaikan , kemuliaan dan keikhlasan anda amat diperlukan (: yang dah lalu blog aku niehh , just tekann gadget vote kat sidebar nie lah okehh ! (: tarikh vote sampai 26/3/2011 nie ! so , banyak banyak vote taw ! . if u vote me , i want to ask ... " I LOVE YOU LAH " cehh , haha ,,, tak lame lagi aku maybe akan memberanikan diri untuk buad contest sendiri . ade perkataan "berani" tu sebab , aku takot nak keluar kan duet! haha .. rase nak buad contest sendiri aku tu ngan membe aku , but all my memberr don't have a blogging . haiyya , so , terpakaselah buad sendiri !(:


PICIT GAMBAR UNTUK VOTE

No comments: